Звернення громадян

Графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації

 ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження районної  державної адміністрації   23.04. 2020 р. № 65-р

 

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації

 

Посада, телефон

Адреса, телефон

Дні і години прийому

 

Начальник фінансового управління

районної державної адміністрації

 

вул.Українська,180

тел. 2-13-32

Щовівторка

з 10 до 17 год.

 

Начальник управління  соціального

захисту населення районної державної адміністрації

 

вул.Українська,146

тел. 2-13-02

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Завідувач сектору архітектури та інфраструктури районної державної адміністрації

вул.Українська,180

тел. 2-16-02

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Завідувач сектору з питань  оборонної роботи, цивільного захисту  та взаємодії з правоохоронними органами районної державної адміністрації

 

вул.Українська,180

тел. 2-12-97

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Завідувач сектору освіти райдержадміністрації

вул.Українська,180

     м.т. 0686017563

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Начальник служби у справах дітей

районної державної адміністрації

 

вул.Українська,180

тел. 2-17-44

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Завідувач сектору з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців районної державної адміністрації

вул.Українська,180

м.т.0680869053

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Завідувач сектору культури, молоді та спорту районної державної адміністрації

вул.Українська,77

тел. 2-17-90

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

 

Завідувач архівного сектору районної державної адміністрації

    

вул.Українська,146

тел.2-10-76

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

Керівник центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

вул.Українська,180

тел. 2-26-11

Щопонеділка, щовівторка, щочетверга

з 8 до 17 год.

Щосереди

з 8 до 20 год.

Щоп’ятниці

з 8 до 16 год.

 

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців районної державної адміністрації

вул.Українська,180

тел. 2-15-76

Щовівторка

з 9 до 17 год.

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                      Марія ЯКІВ’ЮК

 

 

 

 

 

Виїзні прийоми громадян

Графік виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації

на 2019 рік

 

Хто проводить

Термін проведення

Населений пункт

Примітка

 

 

 

Савчук

Микола Петрович

Лютий

Путила

 

Березень

Розтоки

 

Квітень

Підзахаричі

 

Травень

Сергії

 

Червень

Паркулина

 

Вересень

Дихтинець

 

Жовтень

Ями, Околена

 

Листопад

Міжброди

 

Грудень

Соколій

 

 

 

 

Ямницький Михайло Іванович

Лютий

Фошки

 

Березень

Гробище

 

Квітень

Ріпень

 

Травень

Площі

 

Червень

Тораки

 

Липень

Поляківське

 

Вересень

Киселиці

 

Жовтень

М.Дихтинець

 

Грудень

Тесницька

 

 

Яківюк

Марія Василівна

Березень

Замогила

 

Квітень

Хорови

 

Червень

Лустун

 

Липень

Рижа

 

Жовтень

Товарниця

 

 

  • Графік особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації на 2020 рік
  • Виїзний прийом громадян

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження районної  державної адміністрації

 23.04. 2020 р. № 65-р

 

Г Р А Ф І К

 особистих виїзних прийомів громадян керівництвом  районної державної адміністрації на 2020 рік

 

 

Хто проводить

Термін проведення

Населений пункт

Примітка

 

БЕГІН

Віктор Васильович

 

 

 

Червень

 Розтоки

 

Липень

Підзахаричі

 

Серпень

Дихтинець

 

Вересень

 Сергії

 

Листопад

 Путила

 

 

ІЛІЩУК

Анатолій

Олексійович

Червень

Ріпень

 

Липень

Тораки

 

Серпень

Киселиці

 

Вересень

М.Дихтинець

 

Жовтень

Замогила

 

Грудень

Фошки

 

 

ЯКІВ’ЮК

Марія

Василівна

 

Червень

Товарниця

 

Липень

Хорови

 

Жовтень

Рижа

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                            Марія ЯКІВ’ЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В селі Товарниця Розтоківської  сільської ради  відбувся виїзний прийом громадян

 30 липня 2020 року  керівник апарату райдержадміністрації Марія Яківʹюк  здійснила виїзний прийом громадян в селі Товарниця Розтоківської сільської ради. До керівника апарату райдержадміністрації звернулось 4 осіб по питаннях  щодо виділення матеріальної допомоги на лікування та соціальної допомоги, а також  щодо здійснення ремонту комунальної дороги. З порушених питань Марія Василівна детально роз’яснила з посиланням  на чинне законодавство.  

Головою райдержадміністрації Віктором Бегіним здійснено виїзний прийом громадян в с. Підзахаричі 

Голова райдержадміністрації  31липня  2020  року  провів в селі Підзахаричі виїзний прийом громадян. До очільника району Віктора Бегіна звернулось 5 сільчан, зокрема ними піднімались питання  щодо виділення коштів на відшкодування збитків завданих стихійним явищем у червні 2020 року (зсув грунту), здійснення ремонтних робіт доріг  комунальної власності та покращення електропостачання.

Із піднятих питань громадянам із посиланням на чинне законодавство надано відповідні роз’яснення.

 

 

Графік особистого прийому громадян в Путильській райдержадміністрації

Графік

особистого прийому громадян

в Путильській районній державній адміністрації 

Прийом веде

Посада

Дні і години прийому

Савчук

Микола Петрович

Голова районної державної адміністрації

Щопонеділка

з 1000 до 1800

 

 

 

Ямницький

Михайло Іванович

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Щовівторка

з 1000 до 1800

Щочетверга

з 1000 до 1800

 

 

 

 

Заступник голови районної державної адміністрації

Щосереди

з 1000 до 1800

 

 

 

Яків’юк

Марія Василівна

Керівник апарату районної державної адміністрації

Щоп’ятниці

з 1000 до 1800

 

 

 

  • Г Р А Ф І К особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації

                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження районної  державної адміністрації          23.04.2020 р. №  65 - р

 

 

Г Р А Ф І К

особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації

 

 

Прийом веде

Посада

Дні і години прийому

 

БЕГІН

Віктор Васильович

 

 

Голова районної державної адміністрації

 

 

Щопонеділка

з 10.00 до 17.00

 

ІЛІЩУК

Анатолій Олексійович

 

Перший заступник  голови районної державної адміністрації

 

 

Щосереди

З 10.00 до 17.00

Щочетверга

З 10.00 до 17.00

 

ЯКІВ`ЮК

Марія Василівна

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

 

 

Щоп`ятниці

З 10.00 до 16.00

 

 

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації

С К Л А Д

постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при  районній державній адміністрації

 

1.

Савчук

Микола Петрович

Голова райдержадміністрації

голова комісії

2.

Яківюк

Марія Василівна

 

Керівник апарату райдержадміністрації

заступник голови комісії

3.

Кера

Тетяна Анатоліївна

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації

секретар комісії

4.

Шкеул

Світлана Вікторівна

Головний спеціаліст з юридичних питань апарату райдержадміністрації

член комісії

5.

Мацькевич

Іван Михайлович

 

Завідувач сектором містобудування та архітектури райдержадміністрації

член комісії

6.

Буняк

Сергій Степанович

Головний спеціаліст з питань надзвичайних ситуацій, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації

член комісії

7.

Петрик Тетяна Миколаївна

Начальник управління соціального захисту населення райдержадміністрації

член комісії

8.

Пилипко Світлана Петрівна

Головний лікар  КЗ «Путильський  Центр первинної медико-санітарної допомоги»

член комісії

9.

Євдощак

Іван Павлович

Головний спеціаліст сектору агропромислового розвитку райдержадміністрації

член комісії

10.

Труфен

Микола Власович

Дихтинецький сільський голова

член комісії

(за згодою)

11.

Назарова

Тетяна Анатоліївна

Начальник фінансового управління районної державної адміністрації

член комісії

 

12.

Пукало

Сергій Вікторович

Начальник філії «Путильський райавтодор»

член комісії

 

13.

Скидан

Руслана Дмитрівна

Керуюча справами районної ради

член комісії

(за згодою)

14.

Явніцкий Сергій Танасійович

Начальник Путильського відділення поліції Кіцманського відділу поліції ГУНП  в Чернівецькій області

член комісії

(за згодою)

 

 

  • Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації

         ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження районної

державної адміністрації

    23. 04. 2020 р.  №   65-р

 

С К Л А Д

постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при  районній державній адміністрації

 

1.

БЕГІН

Віктор Васильович

Голова райдержадміністрації

голова комісії

2.

ЯКІВ’ЮК

Марія Василівна

 

Керівник апарату райдержадміністрації

заступник голови комісії

3.

КЕРА

Тетяна Анатоліївна

Головний спеціаліст  сектору з питань документообігу апарату райдержадміністрації

секретар комісії

4.

ШКЕУЛ

Світлана Вікторівна

Головний спеціаліст з юридичних питань апарату райдержадміністрації

член комісії

5.

МАЦЬКЕВИЧ

Іван Михайлович

Завідувач сектору архітектури та інфраструктури райдержадміністрації

член комісії

6.

ПОЛЯК

Тетяна Яківна

 

Завідувач сектору з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з  правоохоронними органами райдержадміністрації

член комісії

7.

ЦИГАНЮК

         Ганна Павлівна

Начальник управління  соціального захисту населення райдержадміністрації

член комісії

8.

МИХАЙЛЮК

Климентій Миколайович

В.о.директора КНП «Путильська ЦРЛ» 

член комісії

(за згодою)

9.

ПИЛИПКО

Світлана Петрівна

Головний лікар КНП «Путильський Центр первинної медико – санітарної допомоги»

член комісії

(за згодою)

10.

Труфен

Микола Власович

Дихтинецький сільський голова

член комісії

(за згодою)

11.

НАЗАРОВА

Тетяна Анатоліївна

Начальник фінансового управління районної державної адміністрації

член комісії

 

12.

ПУКАЛО

Сергій Вікторович

Начальник філії «Путильський райавтодор»

член комісії

(за згодою)

 

13.

ЯВНІЦКИЙ

Сергій Танасійович

Начальник Путильського відділення поліції Кіцманського відділу поліції ГУНП в Чернівецькій області

член комісії

(за згодою)

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                     Марія ЯКІВ’ЮК

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Відділ знаходиться за адресою: селище Путила, вул. Українська, 180, (ІІІ поверх).
тел. (03738) 2-14-54; ел. пошта: [email protected]

Графік роботи:
Понеділок - четвер з 08.00 год. до 17.00 год., п'ятниця з 08.00 год. до 16.00 год.

Телефон гарячої лінії: (03738) 2-11-06, (03738)2-14-38.

  • Порядок організації та проведення прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації
  • Інформація за І квартал 2020 року про стан роботи зі зверненнями громадян в Путильській райдержадміністрації
  • Інформація за І півріччя 2020 року про стан роботи зі зверненнями громадян в Путильській райдержадміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження  районної              державної   адміністрації

23.04. 2020  №65-р

 

 

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом в районній державній адміністрації та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

 

2. Особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником голови, керівником апарату проводиться у службових кабінетах районної державної адміністрації у порядку, встановленому графіком.

Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, особи з інвалідністю внаслідок війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», особи з інвалідністю усіх категорій І та ІІ групи та громадяни, які прибули на прийом з віддалених сіл району мають право на першочерговий прийом.

Вхід громадян до районної державної адміністрації вільний і не потребує оформлення перепустки.

 

3. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян в районній державній адміністрації публікується в районних друкованих і електронних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Путильської районної державної адміністрації.

 

4. Особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації проводиться за попереднім записом.

Попередній запис на особистий прийом громадян до голови районної державної адміністрації, його першого заступника проводиться головним спеціалістом апарату районної державної адміністрації Наталією ЦВЕЛЕНЮК в порядку живої черги, а також за телефоном приймальні райдержадміністрації щоденно у робочий час, але не пізніше, ніж за два дні до початку проведення прийому, до керівника апарату районної державної адміністрації попередній запис проводиться керівником апарату у день прийому громадян.

Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, місце роботи, соціальний стан, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв, клопотань, скарг або пропозицій і зауважень.

 Реєстрація пільгових категорій громадян, які мають право на першочерговий прийом, може бути здійснена позачергово.

Громадянин, який записується на особистий прийом громадян та який звертається до керівництва районної державної адміністрації, при собі повинен мати паспорт або документ, який посвідчує його особу.

За дорученням керівництва райдержадміністрації до проведення особистого прийому громадян можуть залучатися перший заступник голови райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади або їхні представники.

У разі відсутності голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації особистий прийом громадян проводять особи, на яких покладено виконання їх обов’язків.

 

          5. Кількість громадян, які попередньо записались на особистий прийом до голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації не повинна перевищувати 24 особи.

 

           6. Прийом одного громадянина головою районної державної адміністрації, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації триває 10 хвилин.

 

  1. Головний спеціаліст апарату районної державної адміністрації (Цвеленюк Н.В.):

складає список громадян, які бажають потрапити на особистий прийом до голови райдержадміністрації;

повідомляє громадян, під час їх запису на прийом до керівництва районної державної адміністрації, про день і час прийому;

забезпечує підбір матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації;

має право отримувати необхідну інформацію від керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, сільських та селищного голів матеріали та пропозиції щодо шляхів вирішення питань, що порушуватимуться громадянами на особистому прийомі.

 

  1. Підставою для відмови у реєстрації на особистий прийом громадян керівництва районної державної адміністрації може бути:

звернення особи, визнаної судом недієздатною;

відмова громадянина надати інформацію, зазначену у абзаці 3 пункту 4 цього Порядку;

порушення заявником питань, стосовно яких комісією прийнято рішення про припинення розгляду звернень відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»;

звернення щодо оскарження рішень загальних зборів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також рішень вищих державних органів та судових інстанцій;

звернення, які знаходяться на стадії розгляду і остаточне рішення щодо них ще не прийнято;

якщо питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції районної державної адміністрації відповідно до чинного законодавства, то в цьому випадку працівники сектору з питань документообігу та головний спеціаліст апарату райдержадміністрації (Цвеленюк Н.В.)  надають роз’яснення щодо шляхів його вирішення, із зазначенням органів державної влади або місцевого самоврядування, підприємств, організацій, установ, куди в подальшому необхідно звернутися заявникові;

порушення терміну подання скарги до органу вищого рівня відповідно до статті 17 Закону України «Про звернення громадян».

 

          9. Повторний прийом громадянина з питання, яке розглядалося керівництвом районної державної адміністрації, проводиться у разі, коли порушене питання у першому обґрунтованому зверненні не було вирішено.

          У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини щодо його виникнення, надаються відповідні роз’яснення.

 

10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

 

  1. Особистий виїзний прийом проводиться головою районної державної адміністрації, першим заступником голови, керівником апарату районної державної адміністрації у населених пунктах району, відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням районної державної адміністрації.

 

  1. Організацію проведення особистого виїзного прийому забезпечує керівник апарату районної державної адміністрації, зокрема:

           відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації забезпечує доведення інформації про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації до жителів відповідного регіону через місцеві засоби масової інформації;

           головний спеціаліст сектору з питань документообігу апарату районної державної адміністрації (Кера Т.А.) забезпечує попередній запис на особистий виїзний прийом до керівництва районної державної адміністрації (під час попереднього запису громадян, з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення);

під час проведення особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, працівник сектору з питань документообігу, який відповідає за роботу із зверненнями громадян, заповнює відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Путильській районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням районної державної адміністрації від 14 липня 2009р. № 130-р, реєстраційно- контрольні картки, які передаються до сектору з питань документообігу апарату районної державної адміністрації.

 

  1. Сектор з питань документообігу апарату районної державної адміністрації:

вносить пропозиції керівництву районної державної адміністрації щодо участі у проведенні виїзного прийому керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації;

контролює дотримання термінів розгляду звернення та інформування заявника про результати його розгляду.

 

  1. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви, яка долучається до заведеної реєстраційно - контрольної картки.

Подана громадянином на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

 

  1. Звернення громадян на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Путильській районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням від  14 липня 2009р. № 130-р.

 

  1. Сектор з питань документообігу апарату районної державної адміністрації здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян, щокварталу інформує відділ роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації та керівництво районної державної адміністрації.

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                          Марія ЯКІВ’ЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом І кварталу 2020 року на особистому прийомі у в.о голови райдержадміністрації та керівника апарату побувало 11 громадян, що на 40 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (51).

Здійснюється  постійний моніторинг роботи щодо розгляду звернень громадян.

З початку року проведено 3 засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 2 звернення, заслухано особистий звіт в.о.голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом 2019 року.

Протягом звітного періоду 2020 року до райдержадміністрації всього усно та письмово надійшло 213 зверненнь громадян, що на 19 менше  ніж за аналогічний період минулого року (232), з них 202 – письмові, що на 21 більше ніж за відповідний період  2019 року (181),  в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 29 звернень громадян,  в тому числі:

-  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України - 18 звернень громадян нашого району,  що на 2 більше   ніж у минулому році (16);

- АПУ, СКМУ та ОДА - 11.

Станом на 01.04.2020 до райдержадміністрації повторно звернулося 2 громадян.

В одному колективному зверненні, до представників органів виконавчої влади звернулося 37 громадян ( у І кварталі 2019 року 3/87).

Всі звернення ретельно вивчаються і на 80 відсотків вирішуються позитивно.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -50, учасники війни, бойових дій – 12, інваліди – 34,  Матері-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 3 та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки.

Результати аналізу питань, порушених у листах та усних зверненнях показують, що громадяни звертаються до органів влади вищого рівня та керівництва районної адміністрації, передусім, із заявами та клопотаннями про вирішення конкретних життєвих проблем.

Від загальної кількості звернень (213)  90,6% (193) - стосуються соціальних питань; 3,3% (7) – комунального господарства; по 0,9% (2) -  аграрної політики і земельних відносин та транспорту і зв’язку, а також 3,3% (7) інші питання.

Станом на 01.04.2020 комісією  з питань надання одноразової грошової допомоги громадянам за рахунок районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» розглянуто 67 заяв і виділено згідно прийнятих спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради грошові допомоги в сумі 54500 грн. 64 особам, з них:

- на одноразову грошову допомогу 13 одиноким непрацездатним громадянам, інвалідам, малозабезпеченим та багатодітним сім'ям в сумі 3350 грн.;

- на одноразову грошову допомогу 11 особам, хворим на онкозахворювання на суму 11000 грн.;

- на одноразову грошову допомогу на проведення оперативного чи тривалого лікування 38 чол. на суму 37150 грн. (серед них 8 особам надана грошова допомога за рахунок депутатського Фонду районної ради на суму 26500 грн.);

- на одноразову грошову допомогу 2 особам господарство яких зруйновано або зазнало значних матеріальних збитків внаслідок пожеж та стихійних явищ на суму 3000 грн.;

            - відмовлено 3 громадянам району в зв'язку із повторним зверненням та із смертю.

Станом на 01.04.2020  із заявами про взяття громадян на безоплатне обслуговування, які мають рідних, але не мають можливості за ними доглядати, звернулись до голови районної державної адміністрації 61 чол. Згідно рішень комісії районної державної адміністрації «Про звільнення  від сплати за надання соціальних послуг відділеннями Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) одиноко проживаючих (самотніх) громадян району, які мають рідних, що  не спроможні надавати їм допомогу» звільнено 47 чол., рекомендовано надати платні соціальні послуги 13 одиноко – проживаючим громадянам району, в зв’язку з тим, що є рідні, які зобов’язані та спроможні за ними доглядати, а також відмовлено одній особі в зв’язку із смертю.

Протягом січня-березня 2020 року до відділу призначення та контролю всіх видів допомог управління соціального захисту населення райдержадміністрації, звернулося 1199 заявників,  в т.ч. з приводу:

-допомоги сім’ям з дітьми – 299 сімей;

-тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 2;

-державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 745;

-допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам – 25;

      -допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 43;

      - допомоги малозабезпеченим особам – 1;

-допомоги інвалідам загального захворювання – 22;

- не встановлена інвалідність дітям до 18 років - 4;

- опіки – 12;

- переміщених осіб – 1;

- допомоги по втраті годувальника – 3;

- багатодітним сім’ – 21;

- допомоги при усиновленні – 1;

- державної соціальної допомоги непрацездатній особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату - 20.

Проведено три засідання районної комісії з питань призначення та  надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  житлової  субсидії, малозабезпеченим особам, інвалідам та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, поновлення виплат пенсій, на яких розглянуто 290 особових справ. За призначенням житлових субсидій станом на 01.04.2020 звернулося 201 домогосподарство.

З метою посилення стану виконавської  дисципліни щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства при розгляді звернень громадян та Закону України «Про звернення громадян» впроваджено в практику роботи райдержадміністрації звітування керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в районі по роботі із зверненнями громадян на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. З початку року з даного питання прозвітувало 6 керівників  управлінь та відділів.

Протягом І кварталу 2020 року працівниками сектору з питань документообігу апарату райдержадміністрації було прийнято участь у комплексній перевірці по здійсненню Підзахаричівським сільським головою очолюваним ним колективом делегованих йому органами виконавчої влади повноважень.

Інформація про стан розгляду  пропозицій, заяв, скарг та організація  особистого прийому громадян в Путильській райдержадміністрації  розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації, в розділі «Звернення громадян» та постійно поновлюється.

 

Протягом І півріччя 2020 року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації та керівника апарату побував 21 громадянин, що на 91 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (112).

Здійснюється  постійний моніторинг роботи щодо розгляду звернень громадян.

З початку року проведено 6 засідань постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 4 звернення, заслухано особисті звіти  в.о. голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом 2019 року та І кварталу 2020 року.

Протягом звітного періоду 2020 року до райдержадміністрації всього усно та письмово надійшло 286 звернень громадян, що на 64 менше  ніж за аналогічний період минулого року (350), з них 265 – письмові, що на 27 більше ніж за відповідний період  2019 року (238),  в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 43 звернення громадян,  в тому числі:

-  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України - 29 звернень громадян нашого району;

- АПУ, СКМУ та ОДА - 14.

Станом на 01.07.2020 до райдержадміністрації повторно звернулося 7 громадян.

В 4-х колективних зверненнях, до представників органів виконавчої влади звернулося 185 громадян ( у І півріччі 2020 року 4/161).

Всі звернення ретельно вивчаються і на 80 відсотків вирішуються позитивно.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -51, учасники війни, бойових дій – 13, інваліди – 38,  Матері-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 5 та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки.

Результати аналізу питань, порушених у листах та усних зверненнях показують, що громадяни звертаються до органів влади вищого рівня та керівництва районної адміністрації, передусім, із заявами та клопотаннями про вирішення конкретних життєвих проблем.

Від загальної кількості звернень (286)  86,0% (246) - стосуються соціальних питань; 4,9% (14) – комунального господарства;  2,1% (6) -  аграрної політики і земельних відносин по 0,7% - транспорту і зв’язку, праці і заробітної плати, а також 3,8% (11) інші питання.

Станом на 01.07.2020 комісією  з питань надання одноразової грошової допомоги громадянам за рахунок районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» розглянуто 160 заяв і виділено згідно прийнятих спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради грошові допомоги в сумі 150200 грн. 154 особам, з них:

- на одноразову грошову допомогу 27 одиноким непрацездатним громадянам, інвалідам, малозабезпеченим та багатодітним сім'ям в сумі 9550 грн.;

- на одноразову грошову допомогу 20 особам, хворим на онкозахворювання на суму 26200 грн.;

- на одноразову грошову допомогу на проведення оперативного чи тривалого лікування 104 чол. на суму 108450 грн. (серед них 21особі надана грошова допомога за рахунок депутатського Фонду районної ради на суму 77500 грн.);

- на одноразову грошову допомогу 3 особам господарство яких зруйновано або зазнало значних матеріальних збитків внаслідок пожеж та стихійних явищ на суму 6000 грн.;

            - відмовлено 6 громадянам району в зв'язку із повторним зверненням та із смертю.

Станом на 01.07.2020  із заявами про взяття громадян на безоплатне обслуговування, які мають рідних, але не мають можливості за ними доглядати, звернулись до голови районної державної адміністрації 62 чол. Згідно рішень комісії районної державної адміністрації «Про звільнення  від сплати за надання соціальних послуг відділеннями Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) одиноко проживаючих (самотніх) громадян району, які мають рідних, що  не спроможні надавати їм допомогу» звільнено 47 чол., рекомендовано надати платні соціальні послуги 14 одиноко – проживаючим громадянам району, в зв’язку з тим, що є рідні, які зобов’язані та спроможні за ними доглядати, а також відмовлено одній особі в зв’язку із смертю.

Протягом січня-червня 2020 року до відділу призначення та контролю всіх видів допомог управління соціального захисту населення райдержадміністрації, звернулося 2028 заявників за призначенням 2224 державних соціальних допомог, в т.ч. з приводу:

-допомоги сім’ям з дітьми – 513 сімей;

-тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 2;

-державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 1327;

-допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам – 43;

      -допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 89;

      - допомоги малозабезпеченим особам – 8;

-допомоги інвалідам загального захворювання – 19;

- не встановлена інвалідність дітям до 18 років - 6;

- опіки – 15;

- переміщених осіб – 8;

- допомоги по втраті годувальника – 9;

- багатодітним сім’ям – 45;

- державної соціальної допомоги непрацездатній особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 50

-ФОП - 90.

Проведено шість засідань районної комісії з питань призначення та  надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  житлової  субсидії, малозабезпеченим особам, інвалідам та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, поновлення виплат пенсій, на яких розглянуто 908 особових справ. За призначенням житлових субсидій станом на 01.07.2020 звернулося 1473 домогосподарств, з них 1265 – призначено, відмовлено - 181.

З метою посилення стану виконавської  дисципліни щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства при розгляді звернень громадян та Закону України «Про звернення громадян» впроваджено в практику роботи райдержадміністрації звітування керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в районі по роботі із зверненнями громадян на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. З початку року з даного питання прозвітувало 9 керівників  управлінь та відділів.

Протягом І півріччя 2020 року працівниками сектору з питань документообігу апарату райдержадміністрації було прийнято участь у комплексній перевірці по здійсненню Підзахаричівським сільським головою очолюваним ним колективом делегованих йому органами виконавчої влади повноважень.

Інформація про стан розгляду  пропозицій, заяв, скарг та організація  особистого прийому громадян в Путильській райдержадміністрації  розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації, в розділі «Звернення громадян» та постійно поновлюється.

Як направити електронне звернення

Електронні звернення до Путильської районної державної адміністрації можна направляти на наступні адреси електронної пошти:


[email protected]

[email protected]

 

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (повністю), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Інформаційні повідомлення

  • Відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян 14.05.2020р
  • 19 червня 2020 року відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян
  • 21 січня 2020 року відбулося постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян
  • 02.03.2020 року відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян
  • 13 березня 2020 року відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян
  • Про стан розгляду звернень громадян протягом 2018 року
  • 24 квітня 2020 року відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян

14.05.2020 під керівництвом голови районної державної адміністрації Віктора Бегіна відбулось засідання комісії з питань розгляду  звернень громадян. В ході засідання обговорено питання  колективного звернення підприємців Путильського селищного ринку (50 чол.). З вище вказаного питання доповіла  Тетяна Поляк –  зазначила, що від вищевказаних підприємців аналогічне звернення надійшло і до районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розглянуто 12 травня 2020 року. Звернула увагу, що у відповідності до рішення обласної комісії з питань ТЕБ та НС від 13.05.2020 №29 районною комісією  прийнято рішення від 14.05.2020 №14 про зняття тимчасової заборони на роботу всіх офіційно зареєстрованих ринків на території Путильського району, за умови дотримання всіх санітарно-епідеміологічних норм, зазначених у постанові Головного державного санітарного лікаря від 27.04.2020 №14. Водночас, вищезазначеним рішенням районної комісії рекомендовано Путильській селищній раді, КП «Путильський селищний ринок», з метою одержання дозволу на роботу ринку, звернутись до Путильського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.

 

19.06.2020 року відбулось засідання комісії з питань розгляду звернень громадян на якому обумовлено    колективне звернення жителів вул.Мєшкова Путильського району (80 чол.). Як зауважив голова райдержадміністрації-голова комісії до районної державної адміністрації надійшло колективне  звернення від Гендзьори Володимира Опанасовича та жителів вул.Мешкова (80 чол.), які звернулися до Кабінету Міністрів України стосовно збільшення Путильським ВУЖКГ оплати за водовідведення та вивіз сміття.  З вище вказаного питання доповіла Світлана Вікторівна-головний спеціаліст з юридичних питань райдержадміністрації  –  зазначила, що Гендзьора В.О. з аналогічним питанням звертався на урядову «гарячу лінію»  Кабінету Міністрів України в квітні 2020 року. За результатами розгляду, заявнику було надіслано лист Путильського ВУЖКГ про причини та порядок встановлення і затвердження нових тарифів на послуги централізованого водовідведення та затвердження тарифів на вищевказані послуги.

 21 січня 2020року відбулося  постійно діючої комісії райдержадміністрації  з питань розгляду звернень громадян на якому обумовлено організацію роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації протягом 2019 року.  За словами  Марії Яків’юк заступника голови комісії, яка звернула увагу, що протягом 2019 року районною державною адміністрацією проведено відповідну роботу спрямовану на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, належного та об’єктивного вирішення їхніх проблем. Зазначила, що за 2019 рік до райдержадміністрації надійшло 590 звернень громадян, що на 23 звернення менше  ніж за січень-грудень 2018 року (613), з них 403 – письмові, в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 138 звернень громадян, що на 43 більше ніж за звітний  період  минулого року (95) , в тому числі  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України звернулося 92 громадянина нашого району,  що на 19 більше ніж  у  минулому році (73). Також вказала, що протягом звітного періоду зареєстровано 27 повторних звернень громадян,  які розглянуті і вирішені по суті. Найбільше звернень стосувалися призначення та виплати субсидії, призначення державних соціальних допомог та комунального господарства.На кожне звернення громадян надано конкретні відповіді і роз’яснення та для позитивного вирішення взято на свій особистий контроль. Поряд з тим,  головний спеціаліст сектору з питань документообігу (відповідальна за роботу із зверненнями громадян) Тетяна Кера повідомила, що протягом січня-грудня 2019 року особистому прийомі у голови райдержадміністрації, першого заступника голови та керівника апарату побувало 187 громадян, що на 55 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (242). З початку року проведено 12 засідань постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 10 звернень, заслухано особистий звіт голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом  І кварталу та І півріччя 2019 року, а також звіти керівників структурних підрозділів.З метою попередження соціальної напруги серед населення району, зменшення масових та повторних  скарг до органів вищого рівня, поліпшення якості розгляду  звернень громадян, задоволення їх прав та інтересів, протягом звітного періоду головою райдержадміністрації  його першим заступником та керівником апарату  проведено 19  виїзних прийомів громадян в населених пунктах району. Звернула увагу, що при розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -112, учасники війни, бойових дій – 53, інваліди – 51,  Мати-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 36 та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки. Як свідчить аналіз, найчастіше піднімаються питання соціального захисту це призначення та отримання соціальних виплат, субсидій, надання матеріальної допомоги, від загальної кількості звернень (590) - )  75,6% (446) - стосуються соціальних питань; 2,0% (12) -  аграрної політики і земельних відносин; 1% (6) охорони здоров’я, 0,5% (3) житлової політики, 5,8% (34) комунального господарства, 5,2% (31) сім’ї, дітей, молоді та інші. За результатами обговорення було вирішено  сектору з питань документообігу апарату райдержадміністрації посилити контроль за проведенням виїзних прийомів громадян керівництвом РДА;керівництву та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, не допускати проявів халатності та формалізму, а також порушення термінів при розгляді звернень громадян.

 

 

 

02.03. 2020 року за участю керівника апарату райдержадміністрації-заступника голови комісії Марії Яківʹюк  відбулось засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян. На порядку денному обумовлено розгляд звернень громадян на урядову «гарячу» лінію. З даного питання висловився головний інженер Путильського РЕМ Сергій Чайковський – який поінформував  присутніх, що в лютому місяці поточного року внаслідок складних погодних умов  в деяких селах району електропостачання частково було відсутнє.  Сильний снігопад та вітер спричинили пошкодження як на ПЛ – 0,4кВ та і на ПЛ – 10 кВ та призвело до частих відключень напруги. Зокрема в с.Підзахаричі на х.Золотний із-за відсутності під’їзної дороги, відновити електропостачання було вкрай важко. На межі сіл Сергії та Плоска було пошкоджено обладнання на КТП-10/0,4 кВ №412. Працівниками РЕМ були вжиті всі заходи по усуненню пошкоджень на лініях, напругу відновлено та подано до будинків заявників. За результатами обговорення  вирішено Путильському РЕМ вживати всіх заходів, щодо своєчасного розгляду звернень громадян та оперативного реагування на скарги з приводу покращення якості електропостачання.

13 березня 2020 року відбулось  засідання  постійно діючої комісії районної державної адміністрації  з питань розгляду звернень громадян. В ході засідання обумовлено звернення жителя м.Харків Горбана Дмитра Георгійовича  Вела засідання Марія Яків»юк - заступник голови комісії, яка повідомила, що до районної державної адміністрації надійшло звернення жителя м.Харків Харківської області Дмитра Горбана, який звернувся на урядову гарячу лінію щодо оформлення права власності на земельну ділянку. Заявник – учасник бойових дій в Ефіопії, отримав у спадок земельну ділянку за адресою Путильський р-н, с.Шепіт, хутір Сарата. Для отримання державного акту на цю ділянку звертався до голови Селятинської ОТГ. Землевпорядник ОТГ двічі звертався із запитом щодо отримання списків розпаювання земель у 2006 році до відділу у Путильському районі Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області проте відповідь не отримав. За результатами обговорення прийнято відповідне рішення.

У 2018 році робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації здійснювалася згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів з даних питань.

Прийнято розпорядження від 13.06.2016 року № 107-р «Про вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян до органів виконавчої влади», яким затверджено:

порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації;

графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації;

новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації;

графік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Протягом зазначеного періоду райдержадміністрацією проведено відповідну роботу, спрямовану на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, належного та об’єктивного вирішення їх проблем. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян є метою практичної роботи, яка здійснюється адміністрацією при розгляді звернень.

Проводиться  постійний моніторинг роботи щодо розгляду звернень громадян.

Так, протягом 2018 року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації, першого заступника голови та керівника апарату побувало 242 громадянина, що на 200 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (442).

За звітний період до райдержадміністрації всього усно та письмово надійшло 613 звернень громадян, що на 380 звернень менше  ніж за січень-грудень 2017 року (993), з них 371 – письмові, в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 95 звернень громадян, що на 1  менше ніж за звітний  період  минулого року (96) , в тому числі  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України звернулося 73 громадянина нашого району,  що на 17 більше ніж  у  минулому році (56).

Станом на 01.01.2019 до райдержадміністрації надійшло 13 повторних звернень, які розглянуті і вирішені по суті.

В 4 колективних зверненнях, до представників органів виконавчої влади звернулося 117 громадян ( у 2017 році 7/294), яких турбували такі питання:

щодо відновлення рейсу «Путила-Вижниця»;  

щодо вирішення законності та безпечності будівництва заводу;

щодо належного електропостачання;

щодо ремонту дороги в с.Рижа та будівництва двох мостів.

З початку року проведено 12 засідань постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 10 звернень (одне з яких колективне), заслухано особистий звіт голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом  першого кварталу та І півріччя та 2018 року, а також звіти керівників структурних підрозділів.

21.02.2018 та 18.07.2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації заслухано питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік» та відповідно за І півріччя 2018 року, прийнято відповідне рішення  і зобов’язано керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади забезпечити персональну відповідальність посадових осіб за належне реагування на звернення громадян, обов’язкове і своєчасне інформування заявників про результати розгляду.

Всі звернення ретельно вивчаються і на 80 відсотків вирішуються позитивно.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -100, учасники війни, бойових дій – 72, інваліди – 89,  Мати-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 34 та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки.

Результати аналізу питань, порушених у листах та усних зверненнях показують, що громадяни звертаються до органів влади вищого рівня та керівництва районної адміністрації, передусім, із заявами та клопотаннями про вирішення конкретних життєвих проблем.

Від загальної кількості звернень (613)  82,5% (506) - стосуються соціальних питань; 2,0% (12) -  аграрної політики і земельних відносин; 1% (6) охорони здоров’я, 0,5% (3) житлової політики, 4,4% (27) комунального господарства, 1,3% (8) праці і заробітної плати та інші.

Станом на 01.01.2019 комісією  з питань надання одноразової грошової допомоги громадянам за рахунок районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» розглянуто 374 заяви і виділено згідно прийнятих спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради грошові допомоги в сумі 352000 грн. 271 особі, з них:

- на одноразову грошову допомогу 78 одиноким непрацездатним громадянам, інвалідам, малозабезпеченим та багатодітним сім'ям в сумі 46800 грн.;

- на одноразову грошову допомогу 35 особам, хворим на онкозахворювання на суму 37100 грн.;

- на одноразову грошову допомогу на проведення оперативного чи тривалого лікування 151 чол. на суму 247200 грн;

- на одноразову грошову допомогу 7 особам господарство яких зруйновано або зазнало значних матеріальних збитків внаслідок пожеж та стихійних явищ на суму 20900 грн;

- відмовлено 103 громадянам району (в зв'язку з обмеженим фінансуванням районного бюджету та з тим, що з 1 квітня 2017 року при медичних закладах діє урядова програма «Доступні ліки», яка передбачає надання медичних препаратів безоплатно або з незначною доплатою хворим на серцево-судинні захворювання, діабет ІІ типу та бронхіальну астму; із утворенням в 2018 році депутатського фонду згідно рішення ХХІІ сесії Путильської районної ради VII скликання від 21.12.2017 №78-22/17 «Про Положення про депутатський фонд – на виконання депутатських повноважень депутатами районної ради щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення», що фінансується з програми «Турбота»; у зв’язку із тим, що середньомісячний дохід сім’ї за останні 6 місяців перевищує прожитковий мінімум, встановлений законом України «Про Державний бюджет України» на 2018 рік; та з повторним зверненням, а також із утворенням Усть-Путильської ОТГ).

Із заявами про взяття громадян на безоплатне обслуговування, які мають рідних, але не мають можливості за ними доглядати, звернулись до голови районної державної адміністрації 85 громадян. Згідно рішень комісії районної державної адміністрації «Про звільнення  від сплати за надання соціальних послуг відділеннями Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) одиноко проживаючих (самотніх) громадян району, які мають рідних, що  не спроможні надавати їм допомогу» звільнено 63 чол., рекомендовано надати платні соціальні послуги 22 одиноко – проживаючим громадянам району, в зв’язку з тим, що є рідні, які зобов’язані та спроможні за ними доглядати.

Протягом січня-грудня 2018 року до управління соціального захисту населення райдержадміністрації, звернулося 4018 сімей  за призначенням 4445 державних соціальних допомог, а саме:

-допомога сім’ям з дітьми -  1073;

-допомога  малозабезпеченим сім’ям – 2724;

-допомога інвалідам з дитинства та  дітям-інвалідам  - 130;

-допомога по догляду за інвалідом  I та II групи внаслідок психічного розладу  -  178;

-тимчасова допомога по виплаті на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів -  19;

-допомога малозабезпеченим особам – 7;

-допомога інвалідам загального захворювання – 69;

-допомога на дітей, над якими встановлено опіку та піклування – 31;

-компенсаційна виплата по догляду за 80-річними особами та інвалідами І групи – 139;

-переміщені особи – 28;

-допомога по втраті годувальника- 16;

-Мати-героїня – 5;

-дсд непрацездатній особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату - 26.

За призначенням житлових субсидій у 2018 році звернулося  2580 домогосподарств, що становить 29% від загальної їх кількості в районі. Всі справи опрацьовано, з них призначено субсидію – 2215 домогосподарствам, нараховано нульову – 288 та відмовлено -77.  

Проведено тринадцять засідань районної комісії з питань призначення та  надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  житлової  субсидії, малозабезпеченим особам, інвалідам та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, поновлення виплат пенсій, на яких розглянуто 1860 особових справ, з них задоволено 1791, відмовлено 63 та 6 справ залишені не доопрацювання.

З метою посилення стану виконавської  дисципліни щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства при розгляді звернень громадян та Закону України «Про звернення громадян» впроваджено в практику роботи райдержадміністрації звітування керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в районі по роботі із зверненнями громадян на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. З початку року з даного питання прозвітувало 28 керівників  управлінь та відділів.

З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів  державної влади та органів місцевого самоврядування головою, першим заступником голови та керівником апарату районної державної адміністрації за звітний період було здійснено 24 виїзних прийомів громадян в населених пунктах району (с.Паркулина, с.Замогила, с.Киселиці, с.Рижа, с.Сергії, с.Рипень, Фошки, Підзахаричі, Гробище, Розтоки, Хорови, Площі, Товарниця, с.Тораки, с.Дихтинець, с.Ями, с.Околена, с.Випчина, с.Тесницька, с.М.Дихтинець, с.Греблина, с.Соколій, с.Поляківське та смт.Путила). Всього  під час проведення виїзних прийомів до керівництва райдержадміністрації звернулося 96 мешканців району, порушуючи питання різної тематики, а саме:

щодо порядку нарахування та виплати субсидії;

про ремонт доріг комунальної власності та державного значення;

про енергопостачання (заміна опор);

про призначення, перерахунок та виплату пенсій;

щодо будівництва приміщення медичного закладу в с.Киселиці;

щодо будівництва Сергіївської амбулаторії;

щодо цін на с/г продукцію та ВРХ;

щодо завершення фінансування реконструкції Розтоківської ЗОШ;

щодо надання державної соціальної допомоги;

щодо виплати дотації за утримання молодняка ВРХ.

На кожне звернення громадян керівниками виконавчої влади надано конкретні відповіді і роз’яснення та для позитивного вирішення взято на свій особистий контроль.

Районною державною адміністрацією вживаються всі заходи на безумовне виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей із порушенням встановлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. Тому, керівництво райдержадміністрації приділяє значну увагу посиленню контролю в роботі із зверненнями громадян та підвищення персональної відповідальності кожного виконавця за своєчасне та безумовне виконання завдань, передбачених законодавством із даних питань.

Так, з початку року проведено 4 перевірки з питань додержання законодавства про звернення громадян у секторі агропромислового розвитку, службі у справах дітей, управління Держпродспоживслужби  та секторі з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичних осіб і фізичних осіб підприємців районної державної адміністрації.

Крім цього, працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації протягом 2018 року було прийнято участь у засіданні виконкомів Сергіївської,  та Дихтинецької сільських рад з питань розгляду звернень громадян та ведення діловодства і в комплексних перевірках по здійсненню Путильським селищним та Дихтинецьким, Сергіївським, Підзахаричівським і Розтоківським сільськими головами очолюваними ними колективами делегованих їм органами державної виконавчої влади повноважень.

Інформація про стан розгляду  пропозицій, заяв, скарг та організація  особистого прийому громадян в Путильській райдержадміністрації  розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації, в розділі «Звернення громадян» та постійно поновлюється.

24 квітня 2020 року  під керівництвом голови райдержадміністрації Віктора Бегіна відбулося засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян. В ході засідання обумовлено стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року в Путильській райдержадміністрації. За словами голови комісії Віктора Васильовича Бегіна, стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом І кварталу  поточного року  станом на 01.04.2020 всього усно та письмово надійшло 213 звернень громадян, що на 19 менше  ніж за аналогічний період минулого року (232), з них 202 – письмові, що на 21 більше ніж за відповідний період  2019 року (181),  в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 29 звернень громадян,  в тому числі: -  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України - 18 звернень громадян нашого району,  що на 2 більше   ніж у минулому році (16);- АПУ, СКМУ та ОДА - 11.

Результати аналізу питань, порушених у листах та усних зверненнях показують, що громадяни звертаються до органів влади вищого рівня та керівництва районної адміністрації, передусім, із заявами та клопотаннями про вирішення конкретних життєвих проблем. На кожне звернення громадян керівниками виконавчої влади надано конкретні відповіді і роз’яснення та для позитивного вирішення взято на особистий контроль.  Тож за результатами обговорення вище вказаного питання комісійно було вирішено начальникам, управлінь, відділів, служб та структурних підрозділів райдержадміністрації:

1. вчасно реагувати на всі звернення громадян, надавати обґрунтовані, змістовні відповіді на всі питання, що порушуються в них;

2. не допускати порушення термінів при розгляді звернень громадян;

3. продовжувати практику проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації спільно із керівниками структурних підрозділів у населених пунктах району.