Громадянське суспільство

Громадська рада

Персональний склад

 громадської ради при Путильській

районній державній адміністрації

 

Забродоцька

Оксана Юріївна

виконавчий директор благодійної організації «Волонтери Путильщини з Україною в серці»

Максим’юк

Володимир Омелянович

 

голова районної федерації футболу

 

Шевчук

Любов Іллівна

голова  Путильської районної організації профспілки працівників освіти і науки

Клокол

Ростислав Анатолійович

голова об’єднання учасників АТО в Путильському районі

Нагірняк

Гаврило Гаврилович

представник   районної громадської організації «Патріот»

Петросаняк

Микола Васильович

голова районної організації Української Спілки ветеранів Афганістану

Поляк

Василь Васильович

голова асоціації деревообробників України «Деревообробник»

Фіцич

Оксана Миколаївна

представник громадської організації «Торгівельна гільдія Путильщини»

Томнюк

Василь Семенович

голова районної громадської організації «Полонинська ватра»

Інформаційні повідомлення

  • Інформація за І квартал 2020 року про стан роботи зі зверненнями громадян в Путильській райдержадміністрації

Протягом І кварталу 2020 року на особистому прийомі у в.о голови райдержадміністрації та керівника апарату побувало 11 громадян, що на 40 менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (51).

Здійснюється  постійний моніторинг роботи щодо розгляду звернень громадян.

З початку року проведено 3 засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 2 звернення, заслухано особистий звіт в.о.голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом 2019 року.

Протягом звітного періоду 2020 року до райдержадміністрації всього усно та письмово надійшло 213 зверненнь громадян, що на 19 менше  ніж за аналогічний період минулого року (232), з них 202 – письмові, що на 21 більше ніж за відповідний період  2019 року (181),  в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 29 звернень громадян,  в тому числі:

-  на  «Гарячу лінію» до Кабінету Міністрів України - 18 звернень громадян нашого району,  що на 2 більше   ніж у минулому році (16);

- АПУ, СКМУ та ОДА - 11.

Станом на 01.04.2020 до райдержадміністрації повторно звернулося 2 громадян.

В одному колективному зверненні, до представників органів виконавчої влади звернулося 37 громадян ( у І кварталі 2019 року 3/87).

Всі звернення ретельно вивчаються і на 80 відсотків вирішуються позитивно.

При розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -50, учасники війни, бойових дій – 12, інваліди – 34,  Матері-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 3 та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки.

Результати аналізу питань, порушених у листах та усних зверненнях показують, що громадяни звертаються до органів влади вищого рівня та керівництва районної адміністрації, передусім, із заявами та клопотаннями про вирішення конкретних життєвих проблем.

Від загальної кількості звернень (213)  90,6% (193) - стосуються соціальних питань; 3,3% (7) – комунального господарства; по 0,9% (2) -  аграрної політики і земельних відносин та транспорту і зв’язку, а також 3,3% (7) інші питання.

Станом на 01.04.2020 комісією  з питань надання одноразової грошової допомоги громадянам за рахунок районної програми соціальної підтримки малозабезпечених верств населення «Турбота» розглянуто 67 заяв і виділено згідно прийнятих спільних розпоряджень голів районної державної адміністрації та районної ради грошові допомоги в сумі 54500 грн. 64 особам, з них:

- на одноразову грошову допомогу 13 одиноким непрацездатним громадянам, інвалідам, малозабезпеченим та багатодітним сім'ям в сумі 3350 грн.;

- на одноразову грошову допомогу 11 особам, хворим на онкозахворювання на суму 11000 грн.;

- на одноразову грошову допомогу на проведення оперативного чи тривалого лікування 38 чол. на суму 37150 грн. (серед них 8 особам надана грошова допомога за рахунок депутатського Фонду районної ради на суму 26500 грн.);

- на одноразову грошову допомогу 2 особам господарство яких зруйновано або зазнало значних матеріальних збитків внаслідок пожеж та стихійних явищ на суму 3000 грн.;

            - відмовлено 3 громадянам району в зв'язку із повторним зверненням та із смертю.

Станом на 01.04.2020  із заявами про взяття громадян на безоплатне обслуговування, які мають рідних, але не мають можливості за ними доглядати, звернулись до голови районної державної адміністрації 61 чол. Згідно рішень комісії районної державної адміністрації «Про звільнення  від сплати за надання соціальних послуг відділеннями Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) одиноко проживаючих (самотніх) громадян району, які мають рідних, що  не спроможні надавати їм допомогу» звільнено 47 чол., рекомендовано надати платні соціальні послуги 13 одиноко – проживаючим громадянам району, в зв’язку з тим, що є рідні, які зобов’язані та спроможні за ними доглядати, а також відмовлено одній особі в зв’язку із смертю.

Протягом січня-березня 2020 року до відділу призначення та контролю всіх видів допомог управління соціального захисту населення райдержадміністрації, звернулося 1199 заявників,  в т.ч. з приводу:

-допомоги сім’ям з дітьми – 299 сімей;

-тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 2;

-державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 745;

-допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам – 25;

      -допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 43;

      - допомоги малозабезпеченим особам – 1;

-допомоги інвалідам загального захворювання – 22;

- не встановлена інвалідність дітям до 18 років - 4;

- опіки – 12;

- переміщених осіб – 1;

- допомоги по втраті годувальника – 3;

- багатодітним сім’ – 21;

- допомоги при усиновленні – 1;

- державної соціальної допомоги непрацездатній особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату - 20.

Проведено три засідання районної комісії з питань призначення та  надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  житлової  субсидії, малозабезпеченим особам, інвалідам та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, поновлення виплат пенсій, на яких розглянуто 290 особових справ. За призначенням житлових субсидій станом на 01.04.2020 звернулося 201 домогосподарство.

З метою посилення стану виконавської  дисципліни щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства при розгляді звернень громадян та Закону України «Про звернення громадян» впроваджено в практику роботи райдержадміністрації звітування керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в районі по роботі із зверненнями громадян на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації. З початку року з даного питання прозвітувало 6 керівників  управлінь та відділів.

Протягом І кварталу 2020 року працівниками сектору з питань документообігу апарату райдержадміністрації було прийнято участь у комплексній перевірці по здійсненню Підзахаричівським сільським головою очолюваним ним колективом делегованих йому органами виконавчої влади повноважень.

Інформація про стан розгляду  пропозицій, заяв, скарг та організація  особистого прийому громадян в Путильській райдержадміністрації  розміщується на веб-сайті районної державної адміністрації, в розділі «Звернення громадян» та постійно поновлюється.

 

Нормативно-правові акти

  • Нормативно-правові акти
  • Порядок організації та проведення прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації

Закони України :

Конституція України: 

Закон України "Про громадські об"єднання";

Закон України "Про політичні партії  в Україні";

Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності";

Закон України “Про благодійництво та благодійні організації”;

Закон України “Про професійних творчих працівників та творчі спілки”;

Закон України “Про свободу совісті та релігійні організації”; 

Закон України “Про молодіжні та дитячі громадські організації”; 

Закон України “Про молодіжні та дитячі громадські організації”;

Закон України “Про звернення громадян”;

Закон України “Про інформацію”;

Закон України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”;

Закон України "Про соціальні послуги";

Закон України “Про телебачення та радіомовлення”;

Закон України “Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні”;

Закон України „Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки”;

Закон України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;

Закон України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини";

Закон України «Про доступ до публічної інформації»

Укази Президента України:

Указ Президента України від 1 серпня 2002 р. № 683 “Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади”;

Указ Президента України від 31 липня 2004р. № 854 “Про забезпечення умов для більш широкої участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики”;

Указ Президента України від 9 грудня 2010 р. № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади»;

Указ Президента України від 5 травня 2011 р. № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»;

Указ Президента України від 5 травня 2011 р. № 548 «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України»;

Указ Президента України від 24 березня 2012 р. № 212 „Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації”

Указ Президента України від 25 червня 2013 року №342/2013 «Про План заходів щодо реалізації у 2013 році Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні»

Указ Президента України від 26 лютого 2016 року №68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні»

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження  районної              державної   адміністрації

23.04. 2020  №65-р

 

 

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом  районної державної адміністрації

 

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом в районній державній адміністрації та особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

 

2. Особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником голови, керівником апарату проводиться у службових кабінетах районної державної адміністрації у порядку, встановленому графіком.

Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, особи з інвалідністю внаслідок війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», особи з інвалідністю усіх категорій І та ІІ групи та громадяни, які прибули на прийом з віддалених сіл району мають право на першочерговий прийом.

Вхід громадян до районної державної адміністрації вільний і не потребує оформлення перепустки.

 

3. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян в районній державній адміністрації публікується в районних друкованих і електронних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Путильської районної державної адміністрації.

 

4. Особистий прийом громадян головою районної державної адміністрації, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації проводиться за попереднім записом.

Попередній запис на особистий прийом громадян до голови районної державної адміністрації, його першого заступника проводиться головним спеціалістом апарату районної державної адміністрації Наталією ЦВЕЛЕНЮК в порядку живої черги, а також за телефоном приймальні райдержадміністрації щоденно у робочий час, але не пізніше, ніж за два дні до початку проведення прийому, до керівника апарату районної державної адміністрації попередній запис проводиться керівником апарату у день прийому громадян.

Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, місце роботи, соціальний стан, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв, клопотань, скарг або пропозицій і зауважень.

 Реєстрація пільгових категорій громадян, які мають право на першочерговий прийом, може бути здійснена позачергово.

Громадянин, який записується на особистий прийом громадян та який звертається до керівництва районної державної адміністрації, при собі повинен мати паспорт або документ, який посвідчує його особу.

За дорученням керівництва райдержадміністрації до проведення особистого прийому громадян можуть залучатися перший заступник голови райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади або їхні представники.

У разі відсутності голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації особистий прийом громадян проводять особи, на яких покладено виконання їх обов’язків.

 

          5. Кількість громадян, які попередньо записались на особистий прийом до голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації не повинна перевищувати 24 особи.

 

           6. Прийом одного громадянина головою районної державної адміністрації, його першим заступником та керівником апарату районної державної адміністрації триває 10 хвилин.

 

  1. Головний спеціаліст апарату районної державної адміністрації (Цвеленюк Н.В.):

складає список громадян, які бажають потрапити на особистий прийом до голови райдержадміністрації;

повідомляє громадян, під час їх запису на прийом до керівництва районної державної адміністрації, про день і час прийому;

забезпечує підбір матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі голови районної державної адміністрації, його першого заступника та керівника апарату районної державної адміністрації;

має право отримувати необхідну інформацію від керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, сільських та селищного голів матеріали та пропозиції щодо шляхів вирішення питань, що порушуватимуться громадянами на особистому прийомі.

 

  1. Підставою для відмови у реєстрації на особистий прийом громадян керівництва районної державної адміністрації може бути:

звернення особи, визнаної судом недієздатною;

відмова громадянина надати інформацію, зазначену у абзаці 3 пункту 4 цього Порядку;

порушення заявником питань, стосовно яких комісією прийнято рішення про припинення розгляду звернень відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»;

звернення щодо оскарження рішень загальних зборів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також рішень вищих державних органів та судових інстанцій;

звернення, які знаходяться на стадії розгляду і остаточне рішення щодо них ще не прийнято;

якщо питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції районної державної адміністрації відповідно до чинного законодавства, то в цьому випадку працівники сектору з питань документообігу та головний спеціаліст апарату райдержадміністрації (Цвеленюк Н.В.)  надають роз’яснення щодо шляхів його вирішення, із зазначенням органів державної влади або місцевого самоврядування, підприємств, організацій, установ, куди в подальшому необхідно звернутися заявникові;

порушення терміну подання скарги до органу вищого рівня відповідно до статті 17 Закону України «Про звернення громадян».

 

          9. Повторний прийом громадянина з питання, яке розглядалося керівництвом районної державної адміністрації, проводиться у разі, коли порушене питання у першому обґрунтованому зверненні не було вирішено.

          У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини щодо його виникнення, надаються відповідні роз’яснення.

 

10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

 

  1. Особистий виїзний прийом проводиться головою районної державної адміністрації, першим заступником голови, керівником апарату районної державної адміністрації у населених пунктах району, відповідно до графіка, затвердженого розпорядженням районної державної адміністрації.

 

  1. Організацію проведення особистого виїзного прийому забезпечує керівник апарату районної державної адміністрації, зокрема:

           відділ управління персоналом та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації забезпечує доведення інформації про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації до жителів відповідного регіону через місцеві засоби масової інформації;

           головний спеціаліст сектору з питань документообігу апарату районної державної адміністрації (Кера Т.А.) забезпечує попередній запис на особистий виїзний прийом до керівництва районної державної адміністрації (під час попереднього запису громадян, з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення);

під час проведення особистого виїзного прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, працівник сектору з питань документообігу, який відповідає за роботу із зверненнями громадян, заповнює відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Путильській районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням районної державної адміністрації від 14 липня 2009р. № 130-р, реєстраційно- контрольні картки, які передаються до сектору з питань документообігу апарату районної державної адміністрації.

 

  1. Сектор з питань документообігу апарату районної державної адміністрації:

вносить пропозиції керівництву районної державної адміністрації щодо участі у проведенні виїзного прийому керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації;

контролює дотримання термінів розгляду звернення та інформування заявника про результати його розгляду.

 

  1. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви, яка долучається до заведеної реєстраційно - контрольної картки.

Подана громадянином на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

 

  1. Звернення громадян на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Путильській районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням від  14 липня 2009р. № 130-р.

 

  1. Сектор з питань документообігу апарату районної державної адміністрації здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та на особистому виїзному прийомі громадян, щокварталу інформує відділ роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації та керівництво районної державної адміністрації.

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                                          Марія ЯКІВ’ЮК