Дистанційний формат надання пенсійних послуг дозволяє мешканцям області значно заощаджувати час


  • 09/08/2019
Дистанційний формат надання пенсійних послуг дозволяє мешканцям області значно заощаджувати час

Головне управління Пенсійного фонду активно працює у напрямку розширення мережі дистанційних послуг з пенсійного забезпечення, аби максимально спростити для мешканців краю процес отримання інформації та послуг. Відсутність потреби відвідання сервісних центрів дає можливість значно скоротити часові витрати як громадянам, так і працівникам пенсійної служби.

Завдяки налагодженій співпраці з сільськими радами, навчальними закладами, бібліотечними та іншими установами мешканці населених пунктів області мають зручну можливість поспілкуватися з фахівцями Фонду через відеозв’язок. Цьогоріч отримати консультації в такий спосіб змогли близько двох тисяч краян. Майже дев’ять тисяч буковинців почули компетентні відповіді фахівців на питання пенсійного забезпечення за допомогою гарячої телефонної лінії.

Пересвідчившись у зручності, оперативності й доступності онлайн-обслуговування, все більше краян опановують сучасні технології отримання інформації. Постійно зростає кількість користувачів електронних послуг вебпорталу ПФУ, яка сьогодні перевищує 41 тисячу осіб, причому понад 9 тисяч з їх числа зареєструвались протягом семи місяців нинішнього року. Налаштувавши послугу СМС-інформування в Особистому кабінеті вебпорталу або подавши відповідну заяву до сервісного центру, близько 8 тисяч буковинців оперативно отримують на мобільні телефони повідомлення про сплату внесків, зарахування стажу, пенсійні перерахунки та інші актуальні питання пенсійного забезпечення.

Про це повідомляють в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернівецькій області

Коментарі