У Пенсійному фонді запрацював е-кабінет роботодавця

У Пенсійному фонді запрацював е-кабінет роботодавця

На порталі Пенсійного фонду почав функціонувати кабінет роботодавця, в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність надання звітності.

Як стати користувачем е-кабінету роботодавця?

Ним може стати особа, яка вже зареєстрована на веб-порталі Пенсійного фонду України. Увійти до кабінету роботодавець може за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). З інструкцією щодо реєстрації на веб-порталі та входу в особистий кабінет за допомогою ЕЦП можна ознайомитись на сайті за посиланням – https://portal.pfu.gov.ua в інформаційному полі головного меню «Як зареєструватися»  (https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/HowToReg)

Про що можна дізнатися в е-кабінеті?

  • У кабінеті можна переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі – по заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
  • Відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.
  • Містяться відомості про звітність щодо сплати єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.
  • Роботодавець в його кабінеті може отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Інструкція з отримання інформації в е-кабінеті:

  • Увійдіть в особистий кабінет на веб-порталі за допомогою ЕЦП;
  • У розділі «Комунікації з ПФУ» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів»;
  • Після заповнення усіх атрибутів обов’язково підпишіть звернення вашим ЕЦП та дайте згоду на обробку ваших персональних даних;
  • В електронному бланку замовлення виберіть у випадаючому меню потрібний вид довідки, заповніть усі обов’язкові поля, введіть ЕЦП та пароль до нього, натисніть кнопку «Відправити до ПФУ».

Після обробки вашого звернення ви отримаєте документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджено спеціальним QR-кодом, та електронний документ, підписаний ЕЦП Пенсійного фонду України, який, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідною особою в органі Пенсійного фонду України.

Про це повідомляє прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.