Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян

Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян

Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішим Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активно впроваджує європейські стандарти обслуговування.

Відтепер оновлені сервісні центри пенсійної служби запрацювали на Сокирянщині та Кельменеччині. Обслуговування у фронт-офісах відбувається з дотриманням спеціалістами корпоративного дрес-коду. Приміщення сервісних центрів мають відповідне оформлення інтер’єру і поділені на робочі зони та зони очікування з місцями для сидіння, столами або стійками для оформлення документів. У зручних для перегляду місцях розміщені стенди з довідковою інформацією, тематичні буклети, журнали скарг та пропозицій, скриньки для звернень громадян. Зала обслуговування обладнана сучасною технікою, робочим місцем для відвідувачів з доступом до веб-сайту Пенсійного фонду, електронні табло інформують відвідувачів про зайнятість/доступність робочих місць спеціалістів, працює система відеоспостереження.

Система «Прозорого офісу» передбачає відкрите спілкування з фахівцями за одним столом, без будь-яких стійок та перегородок та дає відвідувачам змогу відчути, що пенсійна служба – це структура, близька до людей і яка працює саме для них.

«Ми постійно працюємо для того, щоб максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими та комфортнішими. Ставимо за  мету: щоб мешканці всіх районів області змогли відчути якість європейського обслуговування», – сказав начальник Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Михайло Романів.