Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян


  • 08/07/2019
Пенсійники Буковини активно впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян

Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішим Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області активно впроваджує європейські стандарти обслуговування.

Відтепер оновлені сервісні центри пенсійної служби запрацювали на Сокирянщині та Кельменеччині. Обслуговування у фронт-офісах відбувається з дотриманням спеціалістами корпоративного дрес-коду. Приміщення сервісних центрів мають відповідне оформлення інтер’єру і поділені на робочі зони та зони очікування з місцями для сидіння, столами або стійками для оформлення документів. У зручних для перегляду місцях розміщені стенди з довідковою інформацією, тематичні буклети, журнали скарг та пропозицій, скриньки для звернень громадян. Зала обслуговування обладнана сучасною технікою, робочим місцем для відвідувачів з доступом до веб-сайту Пенсійного фонду, електронні табло інформують відвідувачів про зайнятість/доступність робочих місць спеціалістів, працює система відеоспостереження.

Система «Прозорого офісу» передбачає відкрите спілкування з фахівцями за одним столом, без будь-яких стійок та перегородок та дає відвідувачам змогу відчути, що пенсійна служба – це структура, близька до людей і яка працює саме для них.

«Ми постійно працюємо для того, щоб максимально наблизити послуги до людей, зробити їх якомога доступнішими та комфортнішими. Ставимо за  мету: щоб мешканці всіх районів області змогли відчути якість європейського обслуговування», – сказав начальник Головного управління Пенсійного фонду в Чернівецькій області Михайло Романів.

Коментарі