На засіданні колегії обговорили якість обслуговування громадян відповідно до єдиних стандартів

На засіданні колегії обговорили якість обслуговування громадян відповідно до єдиних стандартів

Приведення приміщень відділів обслуговування громадян відповідно до єдиних стандартів та якість надання послуг працівниками пенсійної служби  обговорили на засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.

Зручні та комфортні умови для відвідувачів, дотримання корпоративного стилю при облаштуванні місць обслуговування  – головний критерій, яким керуються працівники установи при проведенні ремонтних робіт. Ремонт приміщень здійснюється відповідно до розробленого плану-графіку, який  щотижня контролюється керівництвом Головного управління.

Для фахівців, що здійснюють обслуговування у фронт-офісах, запроваджений дрес-код. З урахуванням нових стандартів спеціалістів фронт-офісів забезпечено уніфікованими бейджами та хустинками корпоративного зеленого кольору.

Крім того, колегія обговорила питання якості обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в ОТГ.

"Ми маємо надавати максимально якісно послуги громадянам, які звертаються до нас на прийом, за потребою здійснювати виїзні прийоми чи оперативно надавати роз’яснення в режимі відеозв’язку. Людям потрібно роз’яснювати пенсійне законодавство. Також, разом із представниками територіальних громад удосконалювати роботу на місцях, вивчати попит на наші послуги, узгоджувати графіки прийому громадян", – зауважив під час засідання колегії начальник Головного управління Михайло Романів.