Питання стану виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування протягом 2018 року оговорено на Колегії райдержадміністрації


  • 21/02/2019
Питання  стану виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування протягом 2018 року оговорено на Колегії райдержадміністрації

За інформацією керівника апарату Марії Яківʹюк вирішення завдань щодо формування та реалізації державної політики в районі в повній мірі залежить від стану виконавської дисципліни, рівня організації роботи, відповідальності та ініціативності кадрів, належного контролю за  виконанням доручень вищих органів державної влади та прийняття власних рішень. Проведений аналіз стану виконання законів України, актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів,  розпорядчих документів облдержадміністрації та власних  дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни у   структурних підрозділах райдержадміністрації, територіальних     представництвах міністерств і інших      центральних органів виконавчої влади   та  виконкомах  місцевих  рад. Загальним відділом апарату райдержадміністрації здійснено аналіз питань, що стосуються управлінської діяльності райдержадміністрації. Більшість питань, розглянутих на нарадах усіх рівнів, стосується: виконання вимог Закону України «Про військовий обов¢язок і військову службу», актів Президента України з цього питання, підсумків роботи із зверненнями громадян, реалізації в районі завдань Президента України щодо забезпечення доступності медичної допомоги та медичного обслуговування для населення держави, щодо вшанування ветеранів війни, нинішніх захисників України, забезпечення соціального захисту учасників бойових дій, інвалідів війни, сімей загиблих та померлих учасників бойових дій, виконання постанови Кабінету Міністрів України щодо активізації розвитку економіки та розпорядження Кабінету Міністрів України щодо плану першочергових заходів з виконання Державної програми розвитку внутрішнього виробництва,  виконання розпорядження Кабінету Міністрів України щодо проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та Дня благоустрою населених пунктів, підготовки до проведення в районі відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2018 року на вимоги розпорядження голови ОДА, виконання доручення голови ОДА щодо забезпечення сталого економічного і соціального розвитку області та району тощо. Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло  1987  документів, з них: контрольних документів 998, що на 68 (9,3%) менше, ніж за аналогічний період 2017 року(1066); 191 розпорядження голови облдержадміністрації, 54 доручення голови та заступників голови обласної державної адміністрації, 739 листів та інших документів, а також 14 депутатських звернень. На виконання документів органів влади вищого рівня за 2018 року райдержадміністрацією  надіслано інформацій на адресу: облдержадміністрації – 766. Структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним     представництвам міністерств і інших      центральних органів виконавчої влади, виконкомам місцевих рад  надіслано 222  документи. Всього прийнято розпоряджень голови райдержадміністрації 281, з них взято на контроль 103 . З початку року, з урахуванням попередніх років, підлягало контролю  56 розпоряджень голови райдержадміністрації на виконання яких від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних     представництв міністерств і інших      центральних органів виконавчої влади   та виконкомів місцевих рад надійшло 51 інформація, 38 розпоряджень виконано повністю, 18 частково, тобто в них  залишились завдання, термін виконання яких ще не надійшо .На більшість розпоряджень голови облдержадміністрації своєчасно були прийняті власні розпорядження та розроблені заходи, а також проінформовано вищі органи влади в формі інформації. Завдяки існуючій системі контролю в загальному відділі апарату райдержадміністрації в такій формі, як надання щомісячних письмових переліків  виконання документів, щотижневому нагадуванні в письмовій чи усній формі   або в телефонному режимі, робота щодо вчасного контролю за виконанням документів дає можливість оперативно запобігати зривам термінів виконання  даних документів. Серед структурних підрозділів райдержадміністрації на належному  рівні спрацювали щодо стану виконавської дисципліни управління соціального захисту населення; фінансове управління ; відділ  економічного розвитку райдержадміністрації; сектори: містобудування та архітектури,  з питань інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату райдержадміністрації.Деякими виконкомами місцевих рад, управліннями та відділами, секторами районної державної адміністрації та іншими структурними підрозділами допускається багато стилістичних, граматичних помилок у поданих інформаціях, не на всі завдання, визначені у розпорядженнях голови райдержадміністрації подається повна інформація. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій, селищному та сільським головам району потрібно забезпечувати належний рівень виконання покладених на них повноважень, ефективну реалізацію державної політики у відповідних сферах, комплексного соціально-економічного розвитку відповідних територій, додержання законних прав та інтересів громадян.

Коментарі