Протягом 11 місяців через центр НАП надано 770 платних адміністративних послуг


  • 17/12/2018
Протягом 11 місяців через центр НАП надано 770 платних адміністративних послуг

Якість надання адміністративних послуг громадянам відноситься до пріоритетних завдань, віднесених до роботи органів виконавчої влади. Тому дане питання винесено сьогодні, 17 грудня, на засідання колегії райдержадміністрації.

Як зазначила у своїй доповіді начальник Центру Людмила Мойсик, підрозділ працює вже 5 років поспіль та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

На теперішній час в центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 78 видів послуг у 15 сферах діяльності, щороку кількість видів послуг збільшується. Центр співпрацює з 7-ми суб’єктами надання адміністративних послуг та 8-ми суб’єктами господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру.

Протягом звітного періоду через центр було надано 2882 адміністративні послуги. Впродовж цього часу до Центру звернулось понад 5700 суб’єктів. Надано більше 5900 консультацій.

За 11 місяців 2018 року через центр було надано 770 платних адміністративних послуг. Відтак до Державного бюджету надійшло адміністративного збору в сумі 1,6 тис. грн., до районного бюджету – 71,0 тис. грн., до селищного бюджету надійшло 27,0 тис. грн.

Чотири адміністратори центру мають доступ до програмного забезпечення Реєстру нерухомого майна та державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, які здійснюють прийом громадян з питань державної реєстрації майна та у сфері бізнесу, що дає можливість державним реєстратором більше  робочого часу витрачати на опрацювання вхідного пакету документів, ніж на прийом громадян.

Зокрема, за звітний період прийнято та внесено до державного реєстру 1161 заяву. Адміністраторами видано 75 витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надано 59 інформаційних довідок з Державного реєстру речових  прав на нерухоме .

Найбільш поширеними адміністративними послугами за якими звертаються до центру: це адміністративні послуги у  сфері земельних відносин - 1233 або 42,8 відсотка від загальної кількості наданих послуг, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - 663 адмінпослуги, державна реєстрація у сфері бізнесу – 498 послуг. За звітний період видано 202 документи дозвільного характеру.

Налагоджено роботу з  Головним територіальним управлінням юстиції у Чернівецькій області, через центр надається 11 адміністративних послуг в сфері державної реєстрації громадських об’єднань та формувань зі статусом юридичної особи.

Протягом цього року проводилися наради при голові райдержадміністрації з сільськими та селищним головами, головами ОТГ, спеціалістами сільських, селищної рад, ОТГ з земельних питань за участю працівників відділу Держгеокадастру, розробниками землевпорядної документації з питань надання якісних адміністративних послуг жителям району у сфері земельних відносин.

Для забезпечення  ефективної оптимізації роботи Центру на початку цього року в Центрі запроваджено безоплатне програмне забезпечення щодо електронної системи реєстрації звернень відповідно до укладеного меморандуму між Путильською райдержадміністрацією та виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради Полтавської області про співпрацю щодо інформаційної взаємодії.

Для зручності суб’єктів звернень в грудні цього місяця в центрів встановлено платіжний термінал на базі терміналу ПриватБанку для приймання безготівкових платежів поплатних адміністративних послугах.

Також, в Центрі запроваджене анкетування відвідувачів шляхом вкидання ними письмових відгуків у Скриньку зауважень та пропозицій щодо надання адміністративних послуг та Скриньку опитування щодо якості надання адміністративних послуг. Таким чином, ведеться постійний моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг.

З метою створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання та  впровадження ефективної системи надання адміністративних послуг жителям району на сесії районної ради було затверджено Програму Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації на 2018 - 2020 роки.

Постійно здійснюється контроль за дотриманням  суб’єктами надання адміністративних послуг законодавчо встановлених термінів розгляду справ.

У подальшому серед основних завдань Центру є збільшення аспекту адміністративних послуг, які повинні надаватися через Центр, підвищення якості та скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури отримання адміністративних послуг.

 

 

 

Коментарі