Центр надання адміністративних послуг

Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail

ІНФОРМАЦІЯ

щодо Центру надання адміністративних послуг

Путильської районної державної адміністрації, станом на 16.07.2018 року

1.     Загальні відомості про Центр

1.

Вид Центру

(республіканський, обласний,

обласний/міський, міський,

районний, районний у містах

Києві, Севастополі, селищний)

Районний  у селищі Путила Путильського району Чернівецької області.

2.

Назва Центру.

Центр  надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації.

3

Дата відкриття Центру.

15.07.2013 року.

4.

Розпорядчий документ органу

про створення Центру (дата,

номер, назва).

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 15.06.2013 року № 109-р «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.11.2012 року №192-р «Про структуру районної державної адміністрації», створено Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.

5.

Розпорядчий документ органу

(дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

- затвердження положення про

Центр;

- регламент роботи Центру; 

-затвердження переліку адміністративних послуг, що

надаються через Центр.

Путильським районним управлінням юстиції зареєстровано  1 розпорядження голови Путильської районної державної адміністрації, які погоджені в державній службі з питань регуляторної політики та підприємництва :

1. «Про затвердження регламенту Центру надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації»,за №5/376 від 05 травня 2014р.

Головою Путильської районної державної адміністрації затверджено 2 розпорядження: 

   1.«Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації»,  за № 146-р від 11 липня 2018р.

2. «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації»,  за № 17-р від 23 січня 2018 р.

Вказані розпорядження розміщені на офіційному веб-сайті Путильської  районної державної адміністрації в мережі Інтернет за адресою:http://putyla.bukoda.gov.ua/, в розділі:  «Документи», «Розпорядження».

6.

Меморандум (узгоджене рішення щодо надання через Центр адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП Путильської РДА станом на 15.07.2018 року складає 79 адміністративних послуг, із них: документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності – 12, реєстрація декларацій через ЦНАП – 2.

7.

Організація надання адміністративних послуг за принципом « єдиного вікна»

В стадії виконання.

8.

Організація надання адміністративних послуг адміністратором ( у разі наявності)

Через ЦНАП РДА надаються адміністративні послуги 6 суб”єктами. По документах дозвільного характеру у сфері господарської діяльності ЦНАП співпрацює з 8 суб”єктами дозвільних органів.

9.

Адреса Центру

59100, Чернівецька область, Путильський район, смт. Путила, вул.Українська,180.

10.

Контактні телефонии / факси, адреси електронних скриньок

Робочий телефон: (03738) 2-26-11 Центру надання адміністративних послуг Путильської РДА;  2-12-78; факс 2-26-11;

Електронні адреси ЦНАП:

 putyla_znap@ukr.net

11.

Адреса ВЕБ – сторінки в мережі Інтернет

 http://putyla.bukoda.gov.ua/, розділ:  «Адміністративні послуги».

 

12.

Графік роботи Центру

Понеділок, вівторок,четвер  8.00-17.00;  середа 08.00-20.00; п’ятниця 08.00-16.00; без перерви на обід. Вихідний день:  субота, неділя.

 

2.     Відомості щодо приміщення Центру

1.

Наближеність приміщення до

зупинки громадського транспорту. 

До автобусного вокзалу смт. Путила -150 метрів, автобусна зупинка навпроти приміщення ЦНАПу.

2.

Наявність паркінгу біля

приміщення з достатньою

кількістю місць для паркування

транспортних засобів.

Паркінг позаду приміщення ЦНАП Путильської районної  адміністрації на 30 транспортних одиниць.

3.

Облаштування пандусом входу до приміщення.

Обладнано.

4.

Характеристика приміщення:

-  окремо приміщення / частина приміщення;

-  кількість поверхів, наявність ліфту;

- зонування приміщення на «відкриту» та «закриту» частини;

-  наявність у «відкритій» частині:

-  інформаційного холу та рецепції;

·  зони очікування;

·  зони обслуговування;

-  наявність приміщення для зберігання документів, у т. ч. для зберігання бланків документів та документів суворого обліку ( звітності)

2 кабінети приміщення, перший  поверх, орендоване приміщення районною державною адміністрацією, оскільки  комунальна власність Путильської районної ради.

3 поверхи, ліфту немає, 2 вхідних дверей в приміщення.

Зони очікування та обслуговування населення маються в наявності.

Приміщення для зберігання документів є в наявності.

Місце для зберігання бланків, документів суворого обліку мається.

5.

Наявність книги скарг та пропозицій у Центрі.

Мається в наявності.

                   3.     Відомості щодо облаштування Центру з використанням

                                        інформаційних технологій

1.

Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів.

13 стендів.

2.

Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

Не має.

3.

Наявність електронної системи керування чергою

Не має.

4.

Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб’єктів звернень.

Не має.

4.     Адміністративні послуги, які надаються через Центр

 1.

Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з них:

79

1)

Адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади та їх посадовими особами, уповноваженими відповідно до закону надавати адміністративні послуги;

26

2)

Адміністративні послуги, що надаються обласними, районними, районними у містах Києві та Севастополі, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями (їх структурними підрозділами);

53

3)

Адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування (їх виконавчими органами)

-

5.     Відповідальні особи, за організацію діяльності Центру

Прізвище, ім'я та по-батькові; посада;

контактні телефонии / факси; адреси електронних скриньок осіб, які є відповідальними за роботу Центру:

 

 

1)

Керівника Центру;

Мойсик Людмила Юріївна.

Телефони: тел../факс роб(03738) 2-26-11.

Електронна адреса: putyla_znap@ukr.net.

2)

Адміністраторів;

Мойса Наталія Іллівна -  адміністратор  ЦНАП РДА.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78;  

Електронна адреса:
znap_nat@ukr.net.

 

Усик Світлана Дмитрівна -  адміністратор  ЦНАП РДА.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78

Електронна адреса:
usuk_80@ukr.net.

Ковальчук Світлана Юріївна – адміністратор ЦНАП райдержадміністрації.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78

Sveta Kov@ukr.net.

3)

Інших відповідальних осіб ( у разі наявності)

1.Самборський Микола Іванович – начальник відділу у Путильському районі Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області

Телефони: роб.(03738) 2-23-78.

 

2.Мацькевич Іван Михайлович завідувач сектором  містобудування та архітектури райдержадміністрації.

 Телефон: роб. (03738) 2-10-96.

 

3.Якимчук Євдокія Дмитрівна завідувачка сектором з питань ДРРП на нерухоме майно                                                                            юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців   райдержадміністрації.         

 

4. Петрик Тетяна Миколаївна начальник управління соціального захисту населення.

Телефон роб.(03738) 2-13-80.

 

 

 

  •  
-