• Про Центр
  • Структура Центру
  • Положення
  • Режим роботи
  • Нормативно-правова база
  • Інформаційні та технологічні картки, зразки заяв на отримання адміністративних послуг
  • Анкета щодо якості надання адміністративних послуг

Про Центр

Загальна інформація

щодо роботи Центру надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації  станом на 01.12.2018 року

1.     Загальні відомості про Центр

1.

Вид Центру

(республіканський, обласний,

обласний/міський, міський,

районний, районний у містах

Києві, Севастополі, селищний)

Районний у селищі Путила, Путильського району, Чернівецької області.

2.

Назва Центру.

Центр  надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації.

3

Дата відкриття Центру.

15.07.2013 року.

4.

Розпорядчий документ органу

про створення Центру (дата,

номер, назва).

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 15.06.2013 року № 109-р «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.11.2012 року №192-р «Про структуру районної державної адміністрації», створено Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.

5.

Розпорядчий документ органу

(дата, номер, назва), що утворив Центр, про:

- затвердження положення про

Центр;

- регламент роботи Центру; 

-затвердження переліку адміністративних послуг, що

надаються через Центр.

Путильським районним управлінням юстиції зареєстровано  1 розпорядження голови Путильської районної державної адміністрації, які погоджені в державній службі з питань регуляторної політики та підприємництва :

1. «Про затвердження регламенту Центру надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації»,за №5/376 від 05 травня 2014р.

Головою Путильської районної державної адміністрації затверджено 2 розпорядження: 

1.«Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації», за № 146-р від 11.07. 2018р.

  2.«Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації», за № 177-р від 03.08.2018 р.

Вказані розпорядження розміщені на офіційному веб-сайті Путильської  районної державної адміністрації в мережі Інтернет за адресою:http://putyla.bukoda.gov.ua/, в розділі:  «Районна влада», «Структура влади в районі», «Структурні підрозділи РДА», «Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації».

6.

Меморандум (узгоджене рішення щодо надання через Центр адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями.

Загальна кількість адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП Путильської РДА станом на 01.12.2018 року складає 78 адміністративних послуг, із них: документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності – 12, реєстрація декларацій через ЦНАП – 2.

7.

Організація надання адміністративних послуг за принципом « єдиного вікна»

В стадії виконання.

8.

Організація надання адміністративних послуг адміністратором ( у разі наявності)

Через ЦНАП РДА надаються адміністративні послуги 7суб”єктами. По документах дозвільного характеру у сфері господарської діяльності ЦНАП співпрацює з 8 суб”єктами дозвільних органів.

9.

Адреса Центру

59100, Чернівецька область, Путильський район, смт. Путила, вул.Українська,180.

10.

Контактні телефонии / факси, адреси електронних скриньок

Робочий телефон: (03738) 2-26-11 Центру надання адміністративних послуг Путильської РДА;  2-12-78; факс 2-26-11;

Електронні адреси ЦНАП:  putyla_znap@ukr.net

11.

Адреса ВЕБ – сторінки в мережі Інтернет

 http://putyla.bukoda.gov.ua/

Розділ:  «Районна влада», «Структура влади в районі», «Структурні підрозділи РДА», «Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації». 

12.

Графік роботи Центру

Понеділок, вівторок,четвер: 8.00-17.00;

Середа 08.00-20.00;

П’ятниця 08.00-16.00;

Без перерви на обід.

Вихідний день:  субота, неділя.

 

2.     Відомості щодо приміщення Центру

1.

Наближеність приміщення до

зупинки громадського транспорту. 

До автобусного вокзалу смт. Путила -150 метрів, автобусна зупинка навпроти приміщення ЦНАПу.

2.

Наявність паркінгу біля

приміщення з достатньою

кількістю місць для паркування

транспортних засобів.

Паркінг позаду приміщення ЦНАП Путильської районної  адміністрації на 30 транспортних одиниць.

3.

Облаштування пандусом входу до приміщення.

Обладнано.

4.

Характеристика приміщення:

-  окремо приміщення / частина приміщення;

-  кількість поверхів, наявність ліфту;

- зонування приміщення на «відкриту» та «закриту» частини;

-  наявність у «відкритій» частині:

-  інформаційного холу та рецепції;

·  зони очікування;

·  зони обслуговування;

-  наявність приміщення для зберігання документів, у т. ч. для зберігання бланків документів та документів суворого обліку ( звітності)

3 кабінети приміщення, перший  поверх, приміщення орендоване районною державною адміністрацією ( комунальна власність Путильської районної ради).

3 поверхи, ліфту немає, 2 вхідних дверей в приміщення.

Зони очікування та обслуговування населення маються в наявності.

Приміщення для зберігання документів є в наявності.

Місце для зберігання бланків, документів суворого обліку мається.

5.

Наявність книги скарг та пропозицій у Центрі.

Мається в наявності.

 

3.     Відомості щодо облаштування Центру з використанням

інформаційних технологій

1.

Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів.

13 стендів.

2.

Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість

Не має.

3.

Наявність електронної системи керування чергою

Не має.

4.

Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб’єктів звернень.

Не має.

5.

Наявність платіжного терміналу в Центрі для безготівкових розрахунків щодо надання платних адміністративних послуг субєктам звернення.

В стадії виконання.

4.     Адміністративні послуги, які надаються через Центр

 1.

Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з них:

78

1)

Адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади та їх посадовими особами, уповноваженими відповідно до закону надавати адміністративні послуги;

26

2)

Адміністративні послуги, що надаються обласними, районними, районними у містах Києві та Севастополі, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями (їх структурними підрозділами);

52

3)

Адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування (їх виконавчими органами)

-

 

5.     Відповідальні особи, за організацію діяльності Центру

Прізвище, ім'я та по-батькові; посада;

контактні телефонии / факси; адреси електронних скриньок осіб, які є відповідальними за роботу Центру:

 

 

1)

Керівника Центру;

Мойсик Людмила Юріївна.

Телефони: тел../факс роб(03738) 2-26-11.

Електронна адреса: putyla_znap@ukr.net.

2)

Адміністраторів;

Мойса Наталія Іллівна -  адміністратор  ЦНАП РДА.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78;  

Електронна адреса:
znap_nat@ukr.net.

Усик Світлана Дмитрівна -  адміністратор  ЦНАП РДА.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78

Електронна адреса:
usuk_80@ukr.net.

Ковальчук Світлана Юріївна – адміністратор ЦНАП райдержадміністрації.

Телефон: роб. (03738) 2-12-78

Sveta Kov@ukr.net.

3)

Інших відповідальних осіб ( у разі наявності)

1.Самборський Микола Іванович – начальник відділу у Путильському районі Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області

Телефони: роб.(03738) 2-23-78.

2.Мацькевич Іван Михайлович - завідувач сектором  містобудування та архітектури райдержадміністрації.

 Телефон: роб. (03738) 2-10-96.

3.Якимчук Євдокія Дмитрівна - завідувачка сектором з питань ДРРП на нерухоме майно юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців   райдержадміністрації.         

4. Петрик Тетяна Миколаївна - начальник управління соціального захисту населення.

Телефон роб.(03738) 2-13-80. 

 

Структура Центру

Структура Центру:

Керівник центру – Мойсик Людмила Юріївна;

Адміністратор – Мойса Наталія Іллівна;

Адміністратор – Усик Світлана Дмитріївна;

Адміністратор – Ковальчук Світлана Юріївна;

Адміністратор – Космачук Ганна Дмитрівна.

Положення

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг

Путильської районної державної адміністрації

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Центр надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації (далі – Центр) – це постійно діючий робочий орган  та структурний підрозділ  Путильської районної державної адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Місце знаходження Центру надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації: вул.Українська,180, смт.Путила, Чернівецької області, 59100.

Організаційно – правова форма господарювання – орган державної влади.

1.2.Рішення щодо утворення, ліквідацію або реорганізацію Центру приймається головою районної державної адміністрації.

1.3.Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженнями голів обласної, районної державних адміністрацій, Положенням про Центр та іншими нормативними документами.

1.4. Учасники Центру – посадові та службові особи структурних підрозділів райдержадміністрації, адміністратори, представники суб'єктів надання адміністративних органів, задіяні у забезпеченні організації надання адміністративних послуг у Центрі згідно з визначеним переліком адміністративних послуг.

1.5.Доходи (прибутки)або майно установи чи їх частина не підлягають розподілу між її засновниками ( учасника), членами установи , працівниками(крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членами органів управління та іншими повязаними з ними особами.

1.6.Доходи (прибутки) та майно установи використовуються виключно для фінансування видатків на утримання установи, реалізації мети ( цілей) та напрямів діяльності.

1.7. У разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації,злиття , поділу, приєднання або перетворення) її активи не можуть перерозподілятись між членами установи, і повинні бути передані одній або кільком неприбутковим установам відповідного виду або зараховані до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом , що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

1.8. Центр підзвітний і підконтрольний голові райдержадміністрації та Департаменту регіонального розвитку ОДА.

1.9. Керівник визначає відповідального за ведення військового обліку та бронювання  військовозобов’язаних у центрі надання адміністративних послуг районної державної адміністрації.

 

ІІ. ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ ЦЕНТРУ

2.1.Основними  завданнями Центрує:

забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг.

2.2. Центр відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1) здійснення надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2) забезпечує спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

3) інформує суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

4) здійснює роботу з прийому вхідних документів, їх первинної обробки та видачі заявнику вихідного пакету (результату адміністративної послуги);

5) бере участь у проведенні моніторингу, контролю за процедурами і терміном надання адміністративних послуг;

6) бере участь у підготовці пропозицій до проектів розпоряджень голови райдержадміністрації у сфері надання адміністративних послуг;

7) готує самостійно або разом з відповідними структурними підрозділами райдержадміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

8) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

9) забезпечує захист персональних даних та здійснює інші, передбачені законодавством повноваження.

2.3.Центр забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається розпорядженням голови  районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України .

2.4. Центр для здійснення повноважень та виконання визначених завдань має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування;

3) користуватись в установленому порядку базами даних, реєстрами та іншими видами інформаційних ресурсів органів виконавчої влади, системами звязку і комунікацій.

2.5.У Центрі за розпорядженням голови районної державної адміністрації також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг яких віднесено до повноважень районної державної адміністрації.

2.6. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Добір суб’єктів господарювання, для надання супутніх послуг здійснюється за розпорядженням районної державної адміністрації на конкурсній основні за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахування вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

 

ІІІ. ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА

3.1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.2. Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації.

3.3. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.

3.4. Основними завданнями адміністратора є:

1)надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2)прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3)видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6)надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

7)складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законодавством.

8)розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень у порядку визначеному законом.

 

ІУ.ПРАВА АДМІНІСТРАТОРА

4.1. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств,   установ   та  організацій,  які  належать  до  сфери  їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг, в установленому законом порядку;

2)погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого   самоврядування,   отримувати   їх   висновки   з   метою    надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3)інформувати керівника Центрута суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів  розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень;

4)посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5)порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.

 

V. ПРАВА ТА ЗАВДАННЯ КЕРІВНИКА ЦЕНТРУ

5.1. Центр надання адміністративних послуг очолює керівник, який призначається і звільняється з посади головою райдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з ОДА.

На посаду керівника Центру призначається особа, яка має повну вищу освіту ( магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорії Б чи В або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року та вільно володіє державною мовою.

5.2. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:

1)здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;

2)організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

3)координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків.

4)організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5)сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції  голові районної державної адміністрації щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;

6)розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7)здійснює функції адміністратора;

8) видає в межах компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

9) представляє інтереси Центру у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

10) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр;

11) здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника Центру ( крім ведення кадрової роботи та бухгалтерського обліку і звітності, відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 20.01.2018 року № 21-р);

12) затверджує посадові інструкції адміністраторів Центру та розподіляє обов’язки між ними;

13) подає на затвердження голові райдержадміністрації Положення про Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації;

14) забезпечує дотримання адміністраторами Центру правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

 

VІ. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ

6.1. Центр під час виконання покладених на нього завдань в межах повноважень взаємодіє з структурними підрозділами та апаратом райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, установами, організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності, щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації.

 

VІІ.ГРАФІК РОБОТИ ЦЕНТРУ

7.1. Понеділок з 08.00  до 17.00 годин.

Вівторок з 08.00  до 17.00 годин.

Середа з 08.00   до 20.00 годин.

Четвер  з 08.00 до 17.00 годин.

П’ятниця з 08.00 до 16.00 годин.

Без перерви на обід.

Вихідний день – субота, неділя.

 

8. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Центру визначає голова районної державної адміністрації згідно чинного законодавства.

9. Штатний розпис та кошторис Центру визначає голова районної державної адміністрації згідно чинного законодавства.

10. Центр надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації,утворений як юридична особа публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки. Самостійного балансу, рахунків в органах Казначейства не має.

 

 

 

 

Режим роботи

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, четвер – 08.00 год. – 17.00 год.

Середа – 08.00 год. – 20.00 год.

П’ятниця – 08.00 год. – 16.00 год.

Без перерви на обід.

Нормативно-правова база

Нормативно-правова база:

  1. Закон України «Про адміністративні послуги»;
  2. Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
  3. Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;

4.    Розпорядження КМУ від 16 травня 2014 року «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

5.Постанова КМУ від 30.01.2013 р. №44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги»;

6.Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.13 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»;

7.Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.13 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»;

8.Постанова Кабінету Міністрів України від 30.02.2013 №57 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг";

9.Постанова Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 №13 "Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг";

10. Розпорядження райдержадміністрації «Про затвердження регламенту Центру надання адміністративних послуг Путильської районної державної адміністрації» за № 54-р від 22  квітня 2014 р.

11. Розпорядження райдержадміністрації № 177-р від 03.08.2018 р. «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Путильської районної державної адміністрації». 

 

 

 

 

Інформаційні та технологічні картки, зразки заяв на отримання адміністративних послуг

ІНФОРМАЦІЙНІ ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТКИ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЗАЯВИ

Сектор містобудування та архітектури Путильської районної державної адміністрації

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Зразок заяви

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

Інформаційна картка

Технологічна картка

Зразок заяви

Висновок про погодження проекту землеустрою

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Зразок заяви

Головне територіальне управління юстиції у Чернівецькій області 

ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Відокремлені підрозділи:

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА  адміністративної послуги з державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

Інформаційна картка

Всеукраїнський статус:

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання

Інформаційна картка

Зі статусом юридичної особи:

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про виділ громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА послуги з державної реєстрації включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення громадського об’єднання

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення громадського об’єднання

Інформаційна картка

ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТОДАВЦІВ:

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців   

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

Інформаційна картка

ПРОФЕСІЙНІ СПІЛКИ

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

Інформаційна картка

Реєстрація статутів ОТГ:

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація статуту територіальної громади:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Структурні утворення політичних партій

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення структурного утворення політичної партії

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення структурного утворення політичної партії

Інформаційна картка

Творчі спілки

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Інформаційна картка

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

Інформаційна картка

ФОРМИ ЗАЯВ: у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що додаються:

Форма 1 - Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;

Форма 2 - Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту;

Форма 3 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма4 Заява про державну  реєстрацію  створення  відокремленого  підрозділу  юридичної особи;

Форма 5 Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 6 - Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;

Форма 7 - Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

Форма 8 - Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;

Форма 9 - Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 10 - Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;

Форма 11 Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 12 Заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням;

Форма 13 Заява про державну реєстрацію включення відомостей про фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 14 Заява про державну реєстрацію символіки;

Форма 15 Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 16 - Заява про державну реєстрацію постійно діючого третейського суду;

Форма 17 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 18 - Заява про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи;

Форма 19 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 20 - Заява про державну реєстрацію громадського об'єднання (організації профспілки), що не має статусу юридичної особи;

Форма 21 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 22 - Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремлено гопідрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійноїорганізації;

Форма 23 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, щомістяться в Єдиному державному реєстріюридичнихосіб, фізичнихосіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 24 - Заява про державну реєстрацію підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання або відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання.

Управління соціального захисту населення Путильської РДА

Встановлення статусу ветерана праці

Інформаційна картка

Технологічна картка

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

  1. інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання

Інформаційна картка

Технологічна картка

2осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни

Інформаційна картка

Технологічна картка 

3. ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”

Інформаційна картка

Технологічна картка 

4. громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання статусу «Члена сім’ї загиблого»

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання статусу «Інвалід війни»

Інформаційна картка

Технологічна картка

Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод колективних договорів

Інформаційна картка

Технологічна картка

Відділ освіти, молоді та спорту Путильської РДА

Видача посвідчень батькам багатодітних сімей та дітям з багатодітних сімей

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання путівок на оздоровлення дітей пільгових категорій

Інформаційна картка

Технологічна картка

Підготовка та подача документів на багатодітних матерів, які претендують на присвоєння почесного звання України “Мати-героїня”

Інформаційна картка

Технологічна картка

Чернівецьке обласне управління лісового та мисливського господарства

Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний або лісовий квиток)

Регламент (інформаційна картка)

Управління екології та природних ресурсів Чернівецької обласної державної адміністрації

Видача дублікату дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Регламент (інформаційна картка)

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Регламент (інформаційна картка)

Реєстрація декларації про відходи

Декларація про відходи

Регламент (Інформаційна картка)

Переоформлення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Регламент (інформаційна картка)

Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Регламент (інформаційна картка)

Путильський сектор Управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Чернівецькій області

Інформаційна картка адміністративної послуги – реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Декларація

Інформаційна картка

Технологічна картка

Відділ у Путильському районі Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області:

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Заява

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Виправлення технічної помилки у відомостях державного земельного кадастру,  допущеної органом, що здійснює його ведення:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у ДЗК відомостей про одержання  у  власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення:

Заява 1

Заява 2

Інформаційна картка

Технологічна картка

Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Внесення до державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація обмежень у використанні земель  з видачею витягу:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території):

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративних одиниць, з видачею витягу:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Внесення до  Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель,встановлені законами і прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу:

Заява 1

Заява 2

Інформаційна картка

Технологічна картка

Управління Держпродспоживслужби у Путильському районі

Рішення щодо можливості неможливості видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

Технологічна картка

Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництвах, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження:

Інформаційна картка

Технологічна картка

Ветеринарні документи:міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД - ветеринарні свідоцтва форми № 1, № 2 та № 3) - при переміщенні за межі України

Інформаційна картка

Технологічна картка

Сектор у Чернівецькій області Державного агентства водних ресурсів України

Видача дозволу на спеціальне водокористування:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Анулювання дозволу на спеціальне водокористування:

Заява

Інформаційна картка

Технологічна картка

Сектор з питань Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців (реєстрація нерухомості)

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

Інформаційна картка

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

Інформаційна картка

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

Інформаційна картка

Технологічна картка

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Інформаційна картка

Технологічна картка

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Інформаційна картка

Скасування рішення державного реєстратора

Інформаційна картка

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Інформаційна картка

Технологічна картка

Сектор з питань Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців (реєстрація бізнесу)

Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка 

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

Інформаційна картка

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа

Інформаційна картка

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація фізичної особи – підприємця

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

Інформаційна картка

Технологічна картка

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

Інформаційна картка

Технологічна картка

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця)

Інформаційна картка

Технологічна картка

Обласна державна адміністрація

Передача у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності

Інформаційна картка

Технологічна картка

Продаж земельних ділянок державної власності

Інформаційна картка

 

Технологічна картка

 

ФОРМИ ЗАЯВу сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що додаються:

Форма 1 - Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи;

Форма 2 - Заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту;

Форма 3 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 4 - Заява про державну реєстрацію створення відокремленого підрозділу юридичної особи;

Форма 5 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 6 - Заява про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;

Форма 7 - Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

Форма 8 - Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;

Форма 9 - Заява про державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадськихформувань;

Форма 10 - Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;

Форма 11 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 12 - Заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням;

Форма 13 - Заява про державну реєстрацію включення відомостей про фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 14 - Заява про державну реєстрацію символіки;

Форма 15 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про символіку, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 16 - Заява про державну реєстрацію постійно діючого третейського суду;

Форма 17 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про постійнодіючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадськихформувань;

Форма 18 - Заява про державну реєстрацію структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи;

Форма 19 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 20 - Заява про державну реєстрацію громадського об'єднання (організації профспілки), що не має статусу юридичної особи;

Форма 21 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 22 - Заява про державну реєстрацію (акредитацію) відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

Форма 23 - Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичнихосіб - підприємців та громадських формувань;

Форма 24 - Заява про державну реєстрацію підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання або відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання.

Відділ культури райдержадміністрації

Дозвіл  на  переміщення  ( перенесення )  пам’ятки  національного значення

Інформаційна картка

Дозвіл на переміщення   (перенесення) пам’яток місцевого значення

Інформаційна картка

Дозвіл на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології), їх територіях та в зонах охорони, реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок

Інформаційна картка

Дозвіл на проведення робіт на пам'ятках національного значення, їхніх територіях та в зонах охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених пунктів

Інформаційна картка

Погодження  відчуження  або  передачі пам’яток  місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами, іншим особам у володіння, користування або управління

Інформаційна картка

Погодження відчуження або передачі пам’яток  національного значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами, іншим особам у володіння, користування або управління

Інформаційна картка

Погодження  програм  та  проектів   містобудівних,  архітектурних   і ландшафтних перетворень, будівних,меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитись на стані пам’яток  місцевого значення, їх територій і зон охорони

Інформаційна картка

Свідоцтво на право вивезення тимчасового вивезення культурних цінностей

Інформаційна картка

Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації:

Передача у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності

Інформаційна картка

Технологічна картка

Продаж земельних ділянок державної власності

Інформаційна картка

Технологічна картка

 

Анкета щодо якості надання адміністративних послуг

Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр?

 так

 ні

(якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги зазначити хотіли б отримувати ____________________________________________________________________________________________________________________________

Чи влаштовує Вас режим роботи Центру?

 так

 ні

Чи здійснюється прийом в Центрі згідно з графіком його роботи?

 так

 ні

Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:

 інформаційних стендах

 інформаційних терміналах

 сайті районної державної адміністрації в рубриці «Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації

 інформація відсутня

Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги?

 так

 ні

Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій?

 так

 ні

Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством)?

 так

 ні

Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги?

 так

 ні

Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів)?

 так

 ні

Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг?

 незручний графік роботи Центру

 незручне місце розташування Центру

 наявність черг в Центрі

 відсутність бланків заяв, зразків документів

 не консультують з питань надання адміністративних послуг

 не дотримуються строків надання адміністративної послуги

 грубе, неповажне ставлення

 інше

 проблеми відсутні

Чи покращилася якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру?

 так

 ні

Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі?

 так

 ні

Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі?

 відмінно

 дуже добре

 добре

 задовільно

 незадовільно

Ваші побажання та пропозиції щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг:

 

 

 

 

 

 

 

Заповнену анкету потрібно надіслати на електронну адресу ЦНАП: putyla_znap@ukr.net