В районному центрі зайнятості обговорили співпрацю з партнерськими організаціями щодо реалізації нових підходів у наданні соціальних послуг населенню за кейс-менеджментом

01.02.2018 | 16:09
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
false

31 січня у приміщенні Путильського районного центру зайнятості   відбулося засідання круглого столу на тему: «Співпраця з партнерськими організаціями щодо реалізації нових підходів у наданні соціальних послуг населенню за кейс-менеджментом». До участі в заході були запрошені директор Путильського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг ) І.Бордіженко,  головний

спеціаліст відділу підтримки та розвитку інфраструктури Вижницького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги О.Пилипюк, керівник Путильського районного сектору з питань пробації Центрально-західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції О.Гордей, представник благодійної організації «Волонтери Путильщини з Україною в серці» О.Забродоцька, директор  Путильського районного  центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді М.Фокшек, головний спеціаліст управління соціального захисту населення М.Ревуцька, начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації Т.Фрасинюк, в.о. завідувачки сектору управління в сфері освіти Путильської районної державної адміністрації С.Горбан.

Відкрив засідання директор Путильського районного центру зайнятості Михайло Яківюк, який зосередив увагу присутніх на процесах реформування державної служби зайнятості основною метою якого є створення сучасної сервісної служби з клієнтоорієнтованим підходом. Присутнім детально роз'яснено поняття «кейс-менеджмент», який є одним із нових підходів у наданні соціальних послуг. Процедура його проведення передбачає оцінку ситуації та потреб (мотивації та потенціалу) клієнта, визначення покрокових цілей та планування спільних заходів задля їх досягнення, моніторинг та оцінювання результатів роботи, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення. 

Акцентовано увагу присутніх на тому, що при виявленні та спільному подоланні соціальних перешкод цей метод буде сприяти поверненню найуразливіших верств населення на ринок праці. Кейс-менеджмент, така назва підходу, відіграє важливу роль в орієнтації, мотивуванні, підтримці клієнтів, які спрямовані на навчання, офіційну зайнятість та кар’єрне просування.

Учасники «круглого столу» взяли активну участь в обговоренні порушених питань. Кожен з учасників круглого столу мав можливість висловити свою думку щодо надання соціальних послуг населенню за кейс-менеджментом. Підсумовуючи результативність проведеного засідання присутні відзначили провідну роль центру зайнятості в реалізації політики зайнятості та висловили побажання надалі тісно співпрацювати із даною службою.

 

 

 

 

  •  
-