В райдержадміністрації проведено нараду щодо окремих питань проходження державної служби

06.02.2018 | 16:09
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
false

6 лютого під керівництвом голови районної державної адміністрації Миколи Савчука за участі заступника голови Михайла Ямницького, керівника апарату районної державної адміністрації Марії Яків’юк, керівників самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації  відбулася нарада, у ході якої обумовлено окремі питання  пов’язані з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань проходження державної служби».

На нараді обговорено найбільш актуальні питання впровадження даного Закону в частині непоширення дії Закону України «Про державну службу" на голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, а також щодо покладення на керівника апарату районної державної адміністрації обов’язків керівника державної служби в апараті.

Зважаючи на нововведення, керівників структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права та без такого ознайомлено із окремими аспектами ведення кадрової роботи та бухгалтерського обліку в підрозділах та поінформовано про прийняття розпорядження від 30.01.2018 р. № 21-р, щодо визначення відповідальних осіб за ведення кадрової роботи, бухгалтерського обліку та звітності в структурних підрозділах районної державної адміністрації. 

 

  •  
-