Національна служба здоров’я запустила власний контакт-центр

10.10.2018 | 10:46
Версія для друкуВерсія для друкуВідправити на e-mailВідправити на e-mail
Район: 
Новоселицький район

З 8 жовтня 2018 року офіційно розпочав свою роботу контакт-центр Національної служби здоров’я України. Короткий номер – 1677. Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я.

Права пацієнтів та лікарів, актуальна інформація щодо змін в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я – на всі ці запитання можна буде отримати відповіді, подзвонивши на номер 1677.
Відповіді на найбільш поширені запитання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Подзвонивши в робочий час, можна буде поставити запитання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструватися і скеровуватися у відповідні підрозділи НСЗУ для опрацювання. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безкоштовні.
- Нам надзвичайно важливо отримувати зворотній зв’язок і від пацієнтів, і від лікарів. Саме для цього створений наш контакт-центр. Жоден дзвінок і звернення не залишиться без уваги, адже ми працюємо над тим, щоб зміни в медицині відбувалися, перш за все, на користь лікаря та пацієнта, - говорить голова Національної служби здоров’я Олег Петренко.
Контакт-центр створений за світовими стандартами і відповідає міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг.

За інформацією прес-служби МОЗ

  •  
-