Відбулося засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян


  • 22/01/2019
Відбулося засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян

21 січня 2019  року під керівництвом голови райдержадміністрації Миколи Савчука  відбулося засідання  постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань  розгляду звернень громадян. На порядку денному обговорено організацію роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації протягом 2018 року. В ході обговорення Микола Савчук -  голова комісії,  звернув увагу, що протягом 2018 року районною державною адміністрацією проведено відповідну роботу спрямовану на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, належного та об’єктивного вирішення їхніх проблем. Зазначив, що за січень-лютий 2018 року до райдержадміністрації надійшло всього 613 звернень громадян, що на 380 звернень менше  ніж за аналогічний період минулого року (993), з них 371 – письмові, в тому числі до органів влади вищого рівня надійшло 95 звернень громадян, що на 1  менше ніж за звітний період  2017 року (96), з них: на  Урядову гарячу лінію до Кабінету Міністрів України надійшло 73 звернення громадян нашого району,  що на 17 більше ніж у минулому році (56). Також вказав, що протягом звітного періоду зареєстровано 13 повторних звернень громадян,  які розглянуті і вирішені по суті. Найбільше звернень стосувалися призначення та виплати субсидії, призначення державних соціальних допомог та комунального господарства. На кожне звернення громадян надано конкретні відповіді і роз’яснення та для позитивного вирішення взято на свій особистий контроль. Крім того, головний спеціаліст загального відділу (відповідальна за роботу із зверненнями громадян) Тетяна Кера зауважила, що протягом січня-грудня 2018 року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації, першого заступника голови та керівника апарату побувало 242 громадянина, що на 200 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (442). З початку 2018 року проведено 12 засідань постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 10 звернень (одне з яких колективне), заслухано особистий звіт голови районної державної адміністрації з питань роботи  із зверненнями громадян в Путильській РДА протягом першого кварталу та І півріччя 2018 року. З метою попередження соціальної напруги серед населення району, зменшення масових та повторних  скарг до органів вищого рівня, поліпшення якості розгляду  звернень громадян, задоволення їх прав та інтересів, протягом звітного періоду головою райдержадміністрації  його першим заступником та керівником апарату  проведено 24  виїзних прийоми громадян в населених пунктах району. Тетяна Анатолівна також звернула увагу, що при розгляді звернень громадян приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються діти війни -100, учасники війни, бойових дій – 72, інваліди – 89,  Мати-героїні, члени багатодітних сімей, одинокі матері – 34  та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки. Як свідчить аналіз, найчастіше піднімаються питання соціального захисту це призначення та отримання соціальних виплат, субсидій, надання матеріальної допомоги, від загальної кількості звернень (613) -  82,5% (506);    аграрної політики і земельних відносин  - 2,0% (12); комунального господарства -4,4% (27) та інші. За підсумками обговорення було вирішено загальному відділу апарату райдержадміністрації посилити контроль за проведенням виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, та керівництву і керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, не допускати проявів халатності та формалізму, а також порушення термінів при розгляді звернень громадян.

 

 

Коментарі